[TL Report] Chasseur.

Répondre
Partager Rechercher
Comme pour celui du Sb, ce report n'est encore qu'une ébauche, pas une version définitive.

Citation :
Magic Issues

- Beastcraft
-- Summon Wolf *All spells
--- Issue Description:
Pet performs sub-par in speed and utility. Pet is low con, capped at 82% of level (at level 32 spec, & 80% on lower), and easily made avoidable/removable from RvR. Pet is slow, and has no reactive/proactive effects to aid Hunters, other than small damage. Suggest improvements on pet. (See Other).

- Beastcraft
-- (Other) - Hunter Pet
--- Issue Description:
Can never catch up to/overtake target. Pathing is an issue, the pet taking un-neccessary paths to get to a target (i.e., 90 degree turns away from target), allowing the target to flee/avoid pet. Suggest to improve pet with snare or intercept ability while close to owner, and pathing issues.

- Beastcraft
-- Speed Burst * All spells
--- Issue Description:
Speed spell that is interruptible by a pet in combat, DoT proc by Fool's Bow on enemy (but we can stealth with proc still on enemy). Suggesting that spell only be intertuptible if Hunter is hit, or hits a target. We cannot effectively utilize pet to flee if needed, as they break this spell pulse.

- Beastcraft
-- Charm Animal (* of Gleipnir)
--- Issue Description:
Allows limiting charm ability on animal charm, at 80%. Charm classes in other realms can go up to 110% of level, Hunters hard capped at 82% of level to charm, at max level. Suggest slight increase to charm wider array of mobs in Frontiers, calculating up to approx. 90% (level 43-44 max).

- Beastcraft
-- General Suggestions/Improvements
--- Issue Description:
Suggestions for improvement with Beastcraft: Trapping (snare traps, etc that go with a Hunter), Tracking, buffs already applied when pet is summoned, buffs being turned into concentration based instead of on a timer.

Style Issues

- Sword
-- Ice Storm
--- Issue Description:
This style is not able to be used for Hunters, instead should be based off of *after target (evades, parries, blocks)* type of style. Currently, this makes two sword styles ineffective to be used, Ice Storm and it's follow-up, Sif's Revenge, level 44 Sword Spec.

Class Ability Issues

- Evade
-- Issue Description:
Hunters were originally given Evade II because once, they were able to wear chain armor. This is no longer an issue, Hunters are in similar armor with the other archers, and we have slower weapons than the other two archer classes. Suggest Evade III to be brought up with similar classes.

Weapons

- Issue Description:
Midgard bow has shortest range of all archers, and the least damage, which does not make sense. Even Keep NPCs have shorter bows with more damage, or long bows with lower damage. There is no substantiated reason to have shorter range AND damage for Hunters.

Item Issues

- Artifact Selection
-- Issue Description:
Weapons are severely limited for Hunters, example is Malice - available to Scouts/Rangers, not Hunters. 1H weapons available, however, a Hunter to fight/use 1H weapons severely lowers damage output when Hunters use 2H weapons. 1H artifacts can only be used for their abilities.

- Spear of Kings
-- Issue Description:
Spear of Kings ability 'Aura of Kings' will not allow Hunters to stealth while ability is up, if the Hunter activates this ability. This is not an 'in combat' issue, it is activated much like the Shades of Mist abilities would be activated.

New Frontiers Issues

- Issue Description:
Tower levels for archers give Scouts/Rangers an unfair advantage. Scouts/Rangers are able to shoot up to the top of level 10 towers to hit targets, Hunters cannot without range modifiers, Scouts/Rangers don't have to do this. Suggest adjustments.
il a presque tout dit merci versa aurais tu un lien pour le contacter par exemple? ou voir les demandes des autres chasseurs

[édit] trouvé
il oublié de demander un débug de la meute de loup qui ne détecte presque jamais un fufu et un autotrain aussi

et d'apres moi la RA 5L est bcp trop résistée a mon gout (1/4)
les propositions sont pas mal, ( surtout l'intercept du pet lol, faut pas exagerer non plus ) cependant ils ont oublié une chose: notre pet ne plonge pas, ce qui est abusé par rapport aux autres classe a pets qui elle le peuvent

sinon je n'ai jamais noté de bug o niveau de la meute, en général, le chien chope les fufus o alentours ( mais faut dire que je ne l'utilise pas souvent )
Citation :
PLEASE add in a note about hunter pets being hydrophobic.
Dans les propositions oui, reste à boucler définitivement le Report. Quoi qu'il en soit, n'en espérez pas trop, vous serez moins déçus.
Citation :
Publié par Follan
les propositions sont pas mal, ( surtout l'intercept du pet lol, faut pas exagerer non plus ) cependant ils ont oublié une chose: notre pet ne plonge pas, ce qui est abusé par rapport aux autres classe a pets qui elle le peuvent

sinon je n'ai jamais noté de bug o niveau de la meute, en général, le chien chope les fufus o alentours ( mais faut dire que je ne l'utilise pas souvent )
Nan y a quelques pets comme celui du drood qui plongent pas non plus
Sinon oui il faut clairement regler ce probleme de range/damage, et celui de evade 3... enfin a part si mythic a une bonne raison de les justifier, ils n'ont aucune raison d'être
Honnêtement, je ne vois pas quelle raison pourrait justifier la limitation de l'esquive à II sur les Chasseurs. Au CaC avec un Ranger, ça donne Esquive 2 et une 2H, contre Esquive III et CD (qui divise les chances d'esquive de l'adversaire par 2).

Contre un scout c'est pas bcp mieux, quand on tape avec une arme lente et qu'une majorité de coups terminent dans le bouclier, ça doit vite devenir pénalisant.
sur Camlann, il n'y a que 2 raisons qui maintiennent les chasseurs en vie:
- le pet qui interrompt les casteurs et pete les bulles
- le fait d'aimer ca (je suis naine hunter pour vous dire )
vivivi, mainananan
Citation :
- Evade
-- Issue Description:
Hunters were originally given Evade II because once, they were able to wear chain armor. This is no longer an issue, Hunters are in similar armor with the other archers, and we have slower weapons than the other two archer classes. Suggest Evade III to be brought up with similar classes.
(
Une argumentation basée sur des inexactitudes n'a, hélas, que peu de chances d'être écoutée.

Jamais le chasseur n'a porté de maille, à l'origine il n'avait que 'Evade I' et ce n'est qu'ultérieurement qu'il a reçu 'Evade II' pour justement le remettre un tant soit peu à niveau avec les autres classes de sa catégorie.
)
need une traduction !
à ce que j'ai comprit ils veulent que le pet du chasseur puisse intercepter les coups de son maitre ? ils veulent pas qu'il spread non plus ?
Citation :
Publié par Sowulhildidaga
(
Une argumentation basée sur des inexactitudes n'a, hélas, que peu de chances d'être écoutée.

Jamais le chasseur n'a porté de maille, à l'origine il n'avait que 'Evade I' et ce n'est qu'ultérieurement qu'il a reçu 'Evade II' pour justement le remettre un tant soit peu à niveau avec les autres classes de sa catégorie.
)
je crois pourtant qu'en début de beta les chasseurs avaient la maille mais ca va être dur à prouver.

et en effet on a recu evade II un ou deux ans après la finale.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés