[Actu] Bullroarer : les notes de version 22.2

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par JojoLaCléDeDouze
qui comprendrait donc les modifs des différentes classes ?
Celles dans ces notes de versions et les précédentes (Gardien, Capi, Champi, Senti, (Brocoli) Chassou, MdS, Méné), les autres classes et d'autres modifications arriveront avec des MàJ 22.3 22.4 et 23 (et peut être au delà).
Citation :
Publié par Kaels
Celles dans ces notes de versions et les précédentes (Gardien, Capi, Champi, Senti, (Brocoli) Chassou, MdS, Méné), les autres classes et d'autres modifications arriveront avec des MàJ 22.3 22.4 et 23 (et peut être au del^G
Good, merci !
Bullroarer Session #4
Quelques modifications sont apportées sur les classes.

Bullroarer has been updated to build 2202.0059.9884.4237.

General:
• Tactical HPS/DPS relics will be force unslotted with this update - you will be granted Relic Exchange Tokens allowing you to change the type of relic you want before reslotting them in your weapons. Relic exchange tokens can be turned in at:
o High-enchanter
o Master of Mordor Lore
• The following cosmetic items have been added to the Keeper of Mysteries and the Gorgoroth Steel-bound lootbox:
o Smaug's bones housing decoration, Uniform of the Laketown Watch cosmetic outfit selection box, Steeds of the Tireless mount selection box, Public Outhouse housing decoration, and the Eager Beaver cosmetic pet.
• Itemization - Gorgoroth Rewards Vendor has lowered its prices on Abyssal Essences from 1500 -> 850. The Abyss of Mordath -- Tier 2 deed is no longer required to barter at this vendor.
• A few pieces of quest gear have had their stats slightly updated.
• Captain armament armour bonuses have been slightly reworked so they properly scale with item level.
• Many javelins are now properly categorized as such in the Wardrobe.

Class Changes:

Burglar
• Trait "Double Down" now accurately advertises that Provoke and Diversion have a chance to provide a Daze. Previously, it advertised a chance to apply a Gamble.

Champion
• Traits - Good Defense / Strong Offense no longer provides an AoE damage burst if the bubble is broken.

Guardian
• Prey on the Weak now procs additional damage when any skill crits against a target with Slashing Wound.
• Substantially increased general Guardian instant skill damage (varies by skill).
• Overwhelm converts Deep Wound to Terrible Wound (higher intensity bleed, stacks with deep wound).
• Modestly decreased base bleed damage and LI Bleed bonus.
• Added bleed damage bonus to deeper wounds - affects Deep Wound and Terrible Wound.
• Reduced base bleed duration of some bleeds.
• Reduced AoE Targets on Challenge, and increased its cooldown.
• Non imbued AoE Target legacy updated to match imbued AoE DPS legacy (grants additional dmg rather than targets).
• Increased number of base targets on several Guardian AoE Skills.
• Put knockdown back on Brutal Charge.
• Guardian's Demoralizing Anthem now properly reduces Thrust cooldown.
• Smashing Stab now applies a standard 'Deep Wounds' bleed that should do meaningful damage.
• Fixed tooltip for 'Stoic' so it now properly describes rank 6 effect.
• Bolster simplified. Each rank now properly increases the magnitude of the critical defense bonus. Sting stun interaction was seriously buggy (and bad for tanking) and has been removed.
• Fixed tooltip for Radiate trait.

Hunter
• Barbed Hindrance now only affects barbed arrow bleed as described.
• Audacity armor set bonus now properly buffs penetrating shot debuff. Its magnitude was reduced due to the improved effect.
• Fixed strength stance so that it actually does a decent multiplier effect.
• Generically tweaked most bow skill damage down slightly.
• Reduced Upshot and Barrage more significantly.
• Improved Exsanguinate (45s->25s cooldown, harder initial hit)
• Heartseeker bleed trait fix.
• Damage from the following traps now adjusts with increasing physical mastery: Set Trap, Triple Trap, Piercing Trap, and The One Trap. These traps now also require a main hand weapon equipped.
• Damage from Explosive Arrow now adjusts with increasing with physical mastery in addition to the DPS of your equipped bow.
• Misc bugfixes.

Lore-master
• Ring of Fire is now a targeted skill, and will only generate one ring of fire. Damage has been increased by ~25%. This should address lag associated with the skill.
• Ancient Master Power Restore component has been removed from the skill.
• Enfeeble now increases the potency of certain debuffs in their opening moments instead of necessarily doubling them. The Ancient Craft initial debuff is now more powerful.
• Fixed various tooltips for Power of Knowledge skills and traits.
• To adjust for reduced LM power generation, most monster and MP power drain effects have been reduced substantially.

Warden
• Strident Battle-dress of the Abyss no longer grants an invisible +25% bleed damage bonus.
• Defiant Challenge now properly delivers mitigations, Increased buff duration to 22.
Merci pour les sets Kaels ! C'est aux PNJ des instances de la semaine qu'on les trouve?
J'avais trouvé un coffre d'anneaux bleus 345-347 dans la nouvelle instance avec Thrang (c'était à la Beta précédente cependant, j'avais lancé en 50 et eu des objets 115 donc ça risque d'avoir changé).
screen13.jpg
(C'est en anglais mais vous survivrez je pense )
Oui mon bon Monsieur ! Auprès du petit nouveau






Citation :
Publié par Arkanur
Merci pour les sets Kaels ! C'est aux PNJ des instances de la semaine qu'on les trouve?
J'avais trouvé un coffre d'anneaux bleus 345-347 dans la nouvelle instance avec Thrang (c'était à la Beta précédente cependant, j'avais lancé en 50 et eu des objets 115 donc ça risque d'avoir changé).

(C'est en anglais mais vous survivrez je pense )
Miniatures attachées
Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : vendeur.jpg
Taille : 658x649
Poids : 241,1 Ko
ID : 295102  
Citation :
Publié par Arkanur
Merci pour les sets Kaels ! C'est aux PNJ des instances de la semaine qu'on les trouve?
J'avais trouvé un coffre d'anneaux bleus 345-347 dans la nouvelle instance avec Thrang (c'était à la Beta précédente cependant, j'avais lancé en 50 et eu des objets 115 donc ça risque d'avoir changé).
screen13.jpg
(C'est en anglais mais vous survivrez je pense )
Hello,

Quel est le nom de ton interface stp ? Elle est vachement stylée, ca m'intéresse merci
Il paraît que le chassou c'est un peu :

"Non c'est bien...tu restes drôle. Mais je sais pas. Le mec pourrait tout perdre. Ca pourrait devenir une merde !"

Nos amis chasseurs ont reçu une corde avec le patch ? Le raid de l'Abîme va être plus costaud d'un coup.

Bref.
La vache. J'ai l'habitude de jouer un chassou rouge.... now mes compétences sont quasiment insta, avec un temps de rechargement raccourci bien comme il faut oO

Dernière modification par Mimiru ; 04/06/2018 à 21h58.
Ils ont prévu de travailler sur le cambrio ou c'est (et sera) toujours les dps distances en tete, les autres, on verra s'il reste des miettes?
Parce que bon, faut être honnete quand on passe sur un chassou en venant d'une autre classe dps, on se dit bien : "Ah oué quand même o_O y a quoi en désavantage en fait?"
Bon cela dit, ce n'est pas uniquement un probleme d'une classe en elle-même mais aussi des mécaniques de combat qui favorisent la distance (ce qui n'enleve rien au dps de goret du chassou).

Après j'ai peut-être raté des notes de versions concernant le cambrio.
Non.

Regards,
Skro























Bon, en vrai, ils n'ont pour l'instant rien annoncé pour le cambrio à part une demi-note de patch sur une compétence anecdotique.
Et au vu des derniers revamps sur la classe (de tous les revamps de la classe, d'ailleurs), je ne suis pas vraiment optimiste sur l'amélioration de la classe avec la prochaine "révision".
Mais bon, au moins, on n'aura pas à tout réapprendre, comme ça...

Regards,
Skro
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés