Dark age of FAIL 1.122C

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Citation :
Publié par Goki
Ah ? Moi être noob alors
Oui le zelot lançait ce dot et un debuff chaleur aussi.

L'ancienne 5L, c'était pareil ae dot qui ruptait à chaque tic mais centré sur le pet.

Elle était peu connu, je me souviens avoir rigoler quelques fois quand des mecs accusaient cicille de cheat parce qu'ils pouvaient pas cast
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Citation :
Publié par Ashlea
Hello,

pour Enchant, spé enchant ... les buffs du pet ont disparu ? le proc heal du pet aussi ? je comprend plus ...
a voir si avec les potion buff sa les buff aussi.

le proc pbae et pas mal du tout au lvl 37 on peut farm le spot des fyrby dans Mine luisante avec un bard 50 ptete avec un duo enchant sa passe ( Enchant spe enchant pet tank et enchant pbae avec pet heal) mais plus de pom
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Message supprimé par son auteur.
C'est chaud faut réfléchir avant d'engager tout ce qui bouge maintenant, trocho

Sinon ça fait plus d'un mois qu'on connait tous ces changements, et qu'on peut les tester en plus. Vous aviez regardé sur Pendragon?
Bon, même si c'est ma 1ere sortie sur daoc depuis 5 années maintenant, je me rappel que jamais en fufu je m'attaquais a un necro, ça change pas grand chose, non ?

Sinon un petit HS : pourquoi les forts Bled/Beno/Crau sont en ruine ? J'arrive pas a en comprendre l'intérêt...
Citation :
Publié par -Methanol-
Mon pet enchant tape à 1000 de dmg sous les nouveaux sorts toutes les 2s environ, juste buffé, même pas en ml9

du velour, merci jacquie et michel
Les SB et leurs called shots 2H font pale figure maintenant.
perso le necro tank me fait peur, déjà on connaît pas trop son dps en pvp, mais deter sans stoïcisme je doute que le neceo devienne opti, là c'est surtout pour le fun qu'ils font ça
Code HTML:
We've been very happy with the action and response to patch 1.122B thus far! The dynamic underpopulation bonuses, tower layout and portal keep changes have been very well received and we're loving all the awesome feedback on the pet-class changes!

Below you'll find some quick adjustments and general bug fixes. Thanks again for the feedback and we'll see you in the frontiers!

Realm vs Realm

The siege tower hookpoint on the northeast corner of Dun Crimthainn should now be visible when shift+right-clicking on the keep and showing the hookpoints.
Please note that if you're currently logged in, you will need to logout and run the patcher before this change takes effect.

The siege tent at Nottmoor Watchtower will now spawn correctly.
The teleporter NPCs at each strength relic town no longer give incorrect information about the length of the portal timer. All portal ceremonies are 60s so long as the safe port supply line is open.

Class Balance

General

Several icons have had their widgets, borders, and icons adjusted and fixed.
Please note that if you're currently logged in, you will need to logout and run the patcher before these changes takes effect.


Bonedancer

Bonedancer “Totem” have been changed as follows:
Only one totem spawns at the target location, but effects are still radius based.
Totem effects now trigger as soon as the totem is cast, and continues to subsequently pulse as normal.


Druid

Cloak of the Loyal Druid has had its disease cure rate reduced to every 15 seconds, down from every 30 seconds.

Enchanter

The “Enchantment of …” spells now properly overwrite themselves on groupmates.
The Underhill Ally’s health regeneration buff has been removed.
This conflicted with the Bard’s heal song. The melee resistance buffs from the ally and its healing capability offer enough utility without needing to increase the regen buff’s value.

The level 48 PBAoE spell now does its correct damage.
The Loyal Enchanter class cloak /use add-radius ability now properly affects the group.
The Enchantment of Mana ability should properly function for all classes now.

Necromancer


The Revert Form ability now correctly shows up in the abilities list.
Necromancer ‘Ground’ abilities have changed as follows:

Only one ground storm spawns at the target location, but effects are still radius based.
Ground effects now trigger as soon as the ground is cast, and continues to subsequently pulse as normal.

Chthonic Form changes:

Now properly grants its parry and weaponskill buffs at all levels.
Now properly releases summoned pets at all levels.

Decrepit Form’s health regeneration has been scaled throughout level progression. The level 50 regeneration remains unchanged.

This will lower regen rates throughout the lower levels, mainly to balance out the previously very high regeneration rate in battlegrounds.

Power Lock now correctly stuns the Necromancer while grappling and draining its target’s power.

You cannot purge this stun, and it does not provide an immunity.


Paladin


The first tick of the Selfless Devotion RR5 now correctly fires.
bonjour ,alors j'ai testé le 'pet' Enchanteur , en mode solo ils tape 'mou' et résiste plus trop !mais avec 1 'bb' pour les buffs sa change tout !comme toujours avantage au double compte.
Message supprimé par son auteur.
L'avantage dans tout ça, c'est que les compos 2-3 sauvages n'ont plus le monopole de la compo cheat.

5-6 bd ftw !

Lol, merci kuji, ils ont engagé des mecs, ils auraient pu intégrer le cerveau dans le contrat.

T'as bien fait de quitter ton rôle de knight Fugo, ça aurait été la honte de t'associer à tout ça.

Quand je pense qu'ils ont fait plus cheat que le debuff instant toutes les 5s sur faucheur, je pensais pas ça possible lol
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