Patch 2.0.3

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Update 3/28 @ 5:20 p.m. PT: These hotfixes have been implemented and should now be live in all regions. Please note that you may need to restart your game in order for them to go into effect.

------------------------------------------------------------

Hey everyone,

As a quick heads up, we have two buffs to Legendary item drop rates coming down the pipeline.

First change: We're increasing the drop rate for Legendary items (this includes Set items) in Torment 1-6.

Second change: We're significantly increasing the chance for an item purchased from Kadala to be a Legendary.

Both of these hotfixes are somewhat proactive, but are aimed to help improve the reward curve for players as they start to reach higher Torment difficulties. We look forward to hearing your feedback as a result of these changes!

Please note that these hotfixes have not yet been implemented. Once the hotfixes are live, they will be added and updated here.
source : http://us.battle.net/d3/en/forum/top...9691934?page=1
A noter qu'au moment où j'ai lu ça, j'ai arrêté de drop des légendaires pour le reste de la soirée

Par contre ils sont lourds à pas indiquer comment l'augmentation se fait (+ tu montes dans les torments + tu drop j'imagine mais combien ?)
Cuirasse et jambiere leg chez Kadala. Ainsi que les jambiere blackthorne.
+ la sword leg que j'ai loot dans un rift. En une heure j'ai eu plus de leg sympa que depuis que je joue à ce jeu.
Oui non mais c'est une blague de plus. Ils savent très bien pourquoi ils ne mettent pas les chiffres. Si y'a 5/10% de plus c'est beau. J'espère que je me trompe mais bon.. Ça on le verra quand ils auront fini leur équilibrage et donnerons éventuellement les chiffres.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés