Un personnage niveau 58 offert sur les serveurs d enmasse

Répondre
Partager Rechercher
Non le titre n est pas blague, il s agit bel et bien un event organise par enmasse qui se deroule sur la periode du 19 au 22 septembre.
Voila le communique officiel

Citation :
The world of TERA is a big place — and we want you and your friends to experience as much of it as possible. That’s why we're offering a free, permanent level 58 character for all new and existing accounts. The Level Up Test Event offers a great chance to bring a new or experienced MMO friend into TERA so you can group up and start adventuring together immediately. It’s also a great opportunity to try your hand at a new class without having to start from scratch.

This event is for a limited time only. If the test is successful, we will use the feedback to further improve your TERA experience going forward.

Here are the guidelines on getting your level 58:

New characters created between Thursday, September 19 at 10 a.m. Pacific Time and Sunday, September 22 at 11:59 p.m. Pacific Time will be eligible for this event.

You must create a race and class of your choosing and assign a name ending in ".Levelup"

- Correct: Treeshark.Levelup, Tocker.Levelup, Goose.Levelup, Duck.Chicken.Levelup
- Incorrect: Levelup.hammer, Level.Up.Me, Please.Levelup.Mychar, Treeshark.Lvlup
- Characters without “.Levelup” at the end will be ignored, so please double check your spelling and don't forget the dot!

We will only allow one free level up per household for new accounts.
For accounts that existed before 9/19/2013 at 10:00 am Pacific time, we will allow one eligible ".Levelup" character per game account.

- If you try and make multiple characters on your account or on multiple accounts, only the first created will become level 58.
- For existing players, one eligible ".Levelup" character should accomodate those with existing multi-player households.

Starting Monday, September 23, we will run a script that levels up eligible characters.

- We will update here when the script starts, and when it completes.
- If you're on the character when the script starts, you will be disconnected. Things will process just fine.
- If you're on another character, you won't be affected.
- We hope to complete the script within 24 hours, but that depends greatly on the number of participants in the test.

Characters will provided with:

- Level 58
- 1 Name change voucher (non-tradable)
- 1 beginner mount.
- T11 soulbound gear for all classes (feel free to use the extra as fodder)
- All items will be sent to parcel
- All story quests (available, but incomplete)

While we are taking measures to ensure that the Level Up Test Event runs smoothly, we want to remind you that this is a test, which may result in technical issues or delays. Expect updates to this thread regarding such matters as well as announcements when we start and finish the script. If all goes as planned, all participants can look forward to a brand new level 58 character to adventure with in the world of TERA.

If you have questions, please consult our FAQ here: http://support.enmasse.com/tera/level-up-test-event
Pour ma part, je vais creer un berzeker depuis le temps que je veux en creer un mais j avais la flemme de repasser par la case leveling, je vais bien profiter de cet event.

Dernière modification par madininawolf ; 21/09/2013 à 02h30.
faut faire quoi pour y avoir droit ?
je viens de créer un perso sur le serveur avec le client US , il est toujours level 1 ... J'ai vue que tout le monde se nommaient untel.levelup (j'ai fais pareil..)

Dernière modification par Mystull ; 21/09/2013 à 03h50.
Citation :
Publié par Mystull
faut faire quoi pour y avoir droit ?
je viens de créer un perso sur le serveur avec le client US , il est toujours level 1 ... J'ai vue que tout le monde se nommaient untel.levelup (j'ai fais pareil..)
• Starting Monday, September 23, we will run a script that levels up eligible characters.


Moi qui avait la flemme de réup sur serveur NA.
Citation :
Publié par Darkhain
Et niveau lag sur les servers US, c'est comment, parce que bon, la latence c'est la chose la plus importante sur un jeu comme ça.
C est la le paradoxe les serveurs americains laguent moins que les serveurs europeens

Faite bien attention a la maniere dont vous ecrivez le pseudo du personnage qui sera concerné par l event comme enmasse le dit dans son communique il faut que celui ci soit de la maniere suivante XYZ.Levelup n oubliez pas le le point et le L majuscule
Si vous voulez vous faire une idée, je tourne en moyenne entre 130 et 160 ms (Numericable - fibre). Un peu moins en zone ouverte peu peuplée. Par contre certaines instances, surtout en interserveur, c'est parfois un peu cracra.

Mais bon, après avoir joué des mois à 330 de ping, c'est plus que confortable hahaha.
j’hallucine on est plus de 40 sur le même lieux, au spawn du départ du jeu, pas un lag pour serveur us.... dans guild war je lag plus sur serveur européen
apparemment le patch ne passe pas ?
je suis toujours au level 1 avec pleins de gens autour avec le .levelup qui attendent. Il faut peut être resté connecté ?
Moi aussi j ai mon perso 58

Citation :
Ayé récupéré, les 1k gold passent presque en totalité dans les skills à acheter.
Pareil pour moi, il faut rajouter un supplement pour pouvoir s acheter tous les glyphes.
C'est fait également pour mes 3 comptes, me reste un dernier qui n'est pas encore passé ^^

Par conte l’extension du nom" Levelup" reste , il n'y a pas moyen de le retirer ?
Il y a des problèmes au niveau des objets, sur mon serveur, des personnes n'ont reçu que la moitie des objets, voire même rien du tout pour les plus malchanceux, en espérant qu'ils résolvent le problème, qui peut-être légèrement... Gênant.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés