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Neverwinter Nights
Maskado
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ruru2a
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recherche petit script

Bonsoir je ne trouve plus un script ki ce plaçais dans un trigger et permettait de faire des dégâts continue aux joueurs ki y permettraient.

explication : mé joueurs vont entrer dans une zone ou il fait excessivement froid et prendrons des dégâtt de froid a chaque round.

Le script en question faisait des dega de feu mais je ne le trouve plus.

Merci a celui ki l aurait vu trainer...
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MiyuSephyroth
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C'est pas celui la?
Code PHP:
void main() {
    
//This LocalInt is set by the lamp when it is turned on
    //I am useing the default on/off script from BioWare: nw_02_onoff in the OnUsed for the placeable to toggle it on and off
    
if (GetLocalInt(OBJECT_SELF,"NW_L_AMION") == 1)
    {
        
// Edit the next four values for your needs
        
string sCreature "NW_SHADOW"// Tag of the creature the lamps will damage.
        
float TARGET_RADIUS 7.5;      // Constant used to determine the radius of the lamp
        
int AOEDAMAGE d2();           // This is the damage that will be applied. I use d2() to vary it slightly
        
float MISSRADIUS 0.1;         // This allows for a variable range withing the TARGET_RADIUS.

        // below does not need to be changed
        
object oTarget GetObjectByTag((GetTag(OBJECT_SELF))); // Selects current object
        // below looks messy but it just sets up random generator to create a range from neg to pos
        
float MISSNEG MISSRADIUS +1.0;              // DO NOT CHANGE
        
int MISSRAN = (FloatToInt(MISSRADIUS) * 2)+1// DO NOT CHANGE

        // vector calculation begin
        
vector vselfpos GetPosition(oTarget);  // get the vector of current location
        
vselfpos.vselfpos.+ (MISSNEG IntToFloat(RandomMISSRAN )));
        
vselfpos.vselfpos.+ (MISSNEG IntToFloat(RandomMISSRAN )));
        
location lTarget LocationGetArea(OBJECT_SELF), vselfpos20.0);
        
// vector calculation end   .. lTarget is the new impact point with miss effect applied

        // Get the creature with in the range of the lamp
        
object oHarmed GetFirstObjectInShape(SHAPE_SPHERETARGET_RADIUSlTargetFALSEOBJECT_TYPE_CREATURE);
        
//Function set that creates the fake fireball.

        // Loop through the creatures found to see if its one we can damage
        
while (oHarmed != OBJECT_INVALID)
        {
            
// Apply damage and visual effect to creature if it matches the proper tag
            
if ((!GetIsPC(oHarmed)) && (GetTag(oHarmed) == sCreature))
            {
                
ActionDoCommand(ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANTEffectDamage(AOEDAMAGEDAMAGE_TYPE_DIVINE), oHarmed));
                
ActionDoCommand(ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_INSTANTEffectVisualEffect(VFX_IMP_FLAME_S), oHarmed));
            }
            
oHarmed GetNextObjectInShape(SHAPE_SPHERETARGET_RADIUSlTargetFALSEOBJECT_TYPE_CREATURE);
        }
    }

Si c'est ca et bien voici le lien
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