Youpi!

Répondre
Partager Rechercher
Dans la 1.31:

La version complète ici

Depuis le temps qu'on l'attendait celle là Oo.
Citation :
Scripting-specific:
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
- Added 7 scripting commands. Please see the script editor for more details.
void ExportSingleCharacter(object oPlayer);
void SetSubRace(object oCreature, string sSubRace);
void SetDeity(object oCreature, string sDeity);
int GetIsDMPossessed(object oCreature);
int GetWeather(object oArea);
int GetIsAreaNatural(object oArea);
int GetIsAreaAboveGround(object oArea);
- Added gender option to GetStringByStrRef()
- Added support for triggers in GetLockKeyTag() script command
- Objects should not default to private conversations, which means BeginConversation can now be used to run dialogs between NPCs.
- Made a fix to CreateObject scripting command for creating stores.
- Made a fix so game timers wouldn't get confused when SetCalendar or SetTime were called.
- Fixed EffectNegativeLevel so it doesn't cause a script underflow.
- Made a fix so that GetTotalDamageDealt() work with doors/placeables.
- Made a few small fixed to ActionEquipMostDamagingMelee().
- Made a fix to the script debugger format that would cause issues when a function with parameters and a prototype is followed by a constant value.
- Fix to GetDamageRoll(), so that it now returns the correct max unarmed damage.
- Fixed crashes caused by scripting an area to apply an AOE spell to a location or object using the scripting command ApplyEffectAtLocation or ApplyEffectToObject.
Humpf...
Prevenez moi quand ils passent en 1.31 finale (peut-être vendredi ?). Parce que bon, je peux pas m'amuser à mettre une nouvelle pour les beta...

A vi, petite information pour mes chers amis scripteurs de Maskado : la liste des ajouts fait dans les patch est mise la plupart du temps sur la Tour (à cause de la généralité des ajouts qui sont fait).

Et puis une autre info : si vous voulez voir des screens de HotU, vous devriez aller là-aussi sur la Tour .

Ils ont fait quoi comme modif entre la beta 1 et la beta 3 ?
Dans le thread chez Bioware ils mentionnent 3 bugs corrigés par rapport à la Beta 2, pour la 1 j'en sais rien j'ai fait un break NWN au mois de juillet pour jouer a T4C Oo.
Citation :
Provient du message de Prince Nexus
C'est bien beau le GetWeather(); . Ce qu'il nous faut c'est le SetWeather().... Pourquoi ils font toujours les choses a moitie ???
Ben...on l'a déjà non ?
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés