JeuxOnLineForumsPlusConnectés : 312 (sites) | 496 (forums)Créer un compte
Forums des temps anciens
Au joyeux Homin
Les forums JOL > Forums des temps anciens > Ryzom > Ryzom - Au joyeux Homin > Why do you wanna play ryzom? - What have you written? RSS

Répondre
Partager Outils Rechercher
Thaelassaxia
Alpha & Oméga

I wrote that the environment of the game seemed to me very great and that it could be an occasion for me to contribute to the development of an exceptional game.
I immediately liked aspect RP of the game and I thought that Ryzom would be different from current MMORPG.

Non pas en allemand, pitié.
Lien direct vers le message - Vieux
Stän - 4Realms
Alpha & Oméga

Citation:
Provient du message de Germanryzomfan
Ouais, je comprends ce que vous dites. De comme je disais dans des autres signalant il y a beaucoup de choses qui me rappellent sur princesse Mononoke (les masques le Zorai et le Kamis=Kodamas).

Yeah, I understand what you are saying . Like I said in another posting there are many things which remind me on Princess Mononoke (the masks of the Zorai and the Kamis=Kodamas ).

----

EDIT:Hehe, Gilthoniel bien fait. Il matière de doesnt comment, mais le plus important est, celle nous nous comprenons. Les mots ont pour ne pas adapter 100%, mais nous devons obtenir le sens de lui

Hehe, well done Gilthoniel . It doesnt matter how, but the most important is, that we understand each other. Words haven't to fit 100%, but we have to get the sense from it
yeah , lots of things remind Princess Mononoke , and its a good! Sometimes ,it seems a fairy tail

So , i go to bed !
The BlooD Wolf
Alpha & Oméga

Because it's obviously the only MMORPG adapted to Roleplay, and that favors it. I hope that's true, anyway.

Parce que c'est visiblement le seul MMORPG adapté au Roleplay, et qui l'encourage. J'espère que c'est vrai en tous cas.
Arak^
Alpha & Oméga

Because xp xp xp xp all the time ... it's quite boring . And , on Ryzom it's not that

Parce que xp xp xp xp tout le temps ... c'est assez ennuyant et sur Ryzom ce n'est pas cela .
The BlooD Wolf
Alpha & Oméga

Citation:
Provient du message de Araktis FleurduLys
Because xp xp xp xp all the time ... it's enough (ennuying) <== ennuyant ? and on Ryzom it's not that

On dirait: "Because xp, xp xp xp xp all the time, it's quite boring. And, on Ryzom, it's not that"
Java
Empereur

Citation:
Provient du message de The BlooD Wolf FRA
On dirait: "Because xp, xp xp xp xp all the time, it's quite boring. And, on Ryzom, it's not that"
I'd rather say : Because xp, xp xp xp xp all the time, it's quite boring. And, on Ryzom, we all hope it will not be like that

Ben quoi je doute parfois! Pas vous?

Well, I have doubts some times! You don't?

Grmbl me suis gourré de compte.... Oddyss ici
37106
Dauphin / Dauphine

I will play to this game because we *can* do some roleplay, and because there is a social aspect which seems to be very interesting.

Pas sûre de l'anglais, là...
Arak^
Alpha & Oméga

Merci blood, ami Anglophone
Earthforce
Dauphin

Hello, I'm new

My response to the question was "I just want to help make the game as good as possible for retail, also I like the graphical style of the game".
Kytama
Alpha & Oméga

I want to play this game because the background seems to be very intersting and big (opposite of daoc and some other games), i like too, the fact that ryzom seems to have an original guilds system with a progression into the guilds and civilisations. To finish i have a dream, i see a world were we can have interactions with environnement... and ryzom seems to (i love this verb ) give this possibility....

*Platine who seems to be tired* :bouffon:
Anax la Pixie Liche
Reine

I haven't applied for the beta. Why? I don't want to learn something about Ryzom universe, I want discorver it at the release.
And I've been a naughty girl, so the devs won't chose me anyway.

I'm a little tired, so if somedy sees mistakes in my message, please help me to improve my english. ^^

Oh and I've learn 6 years german at school Germanryzomfan, and I'm sorry to say that I can only say:"Ich spreche ein bischen Deutsh" "Wiedervereinigung" and "Arbeitloss".
"But wilkommen parmi nous."

PS: I can also say:"Kartofelsalat"
Naf Somidesthjofr [Einhs]
Bagnard

I didn't answer.
I hided seeds with my answer sheet.

Je n'ai pas répondu à cette question. A la place, j'ai glissé des graines dans l'enveloppe.
Germanryzomfan
Dauphin

Citation:
Provient du message de Anax la Pixie Liche
I haven't applied for the beta. Why? I don't want to learn something about Ryzom universe, I want discorver it at the release.
And I've been a naughty girl, so the devs won't chose me anyway.

I'm a little tired, so if somedy sees mistakes in my message, please help me to improve my english. ^^

Oh and I've learn 6 years german at school Germanryzomfan, and I'm sorry to say that I can only say:"Ich spreche ein bischen Deutsh" "Wiedervereinigung" and "Arbeitloss".
"But wilkommen parmi nous."

PS: I can also say:"Kartofelsalat"
Ouais, thats pourquoi je ne me tuerais pas, si je ne suis pas pris dans le betatest. Je jouerai le jeu de toute façon. Mais je vraiment l'apprécierais examinant maintenant, l'améliorant par me et voyant que vous avez vraiment aidé à faire un tel jeu.

Bien, La Pixie Liche, vous d'Anax parlez presque les mots les plus importants en allemand. Défaut de la reproduction sonore, vous pourriez l'apprendre à l'école pendant 6 années? L'Allemand célèbre est-il à l'école?

Yeah, thats why I would not kill myself, if I am not taken into the betatest. I will play the game anyway . But I really would enjoy it testing now, improving it by myself and seeing that you really helped making such a game.

Well, Anax la Pixie Liche, you nearly speak the most important words in German . Wow, you could learn it at school for 6 years? Is German famous at school ?
Torna
Bagnard

Lol , ich lerne deutsch seit 6 jahre, und ich spreche weniger als ein Deutsh, der 2 jahre Französiche machte

Aber ich freue mich, dass ein deutsh über Ryzom auf unserem Forum sprechen kommt
Répondre
Les forums JOL > Forums des temps anciens > Ryzom > Ryzom - Au joyeux Homin > Why do you wanna play ryzom? - What have you written?

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés

Modérateurs et équipe

Outils Rechercher
Rechercher:

Recherche avancée

Les vidéos de Ryzom RSS
Thème visuel : Fuseau horaire GMT +1. Il est actuellement 03h29.

© JeuxOnLine, le site des MMO, MMORPG et MOBA. Tous droits réservés. - Conditions générales d'utilisation - Conditions d'utilisation des forums - Traitement des données personnelles - ! Signaler un contenu illicite