News Officielle de la 1.10

Répondre
Partager Rechercher
Dernier thread de GFraizer, c est en anglais, desole:

Citation :
In the process of upgrading our Web servers, some incomplete and partially inaccurate information pertaining to the upcoming Diablo II 1.10 patch was uploaded to the Arreat Summit. This information reflected changes to Diablo II that in reality have not taken place and may not take place at all, because the 1.10 patch is still a work in progress. We have since restored the correct information to the Arreat Summit, which is accurate as of the most recent patch (Diablo II 1.09).

Because some of the incorrect information has started to circulate around the Web, we felt it would be best to post an update highlighting our current plans for the Diablo II 1.10 patch. Please note that this information is accurate as of now, but it might not reflect what will be found in the final version of the patch. We will be posting further updates about the Diablo II 1.10 patch up until its release, so please watch the Arreat Summit for any new information.

The Diablo II 1.10 patch is currently running through our QA testing procedure. Although we don't have a release date set, we are working hard to get the patch out as soon as possible.
---------------------

Diablo II 1.10 Patch


Seasonal Ladder Characters – A new ladder system will let players compete on a seasonal basis. At the beginning of each season, the ladder-based world of Diablo II will be “reborn” and players will be able to create new characters to start their climbs again on equal footing. For the duration of the ladder season - which has yet to be determined - these ladder characters will exist in a new economy, separate from the other non-ladder Battle.net Realm Diablo II characters. When a ladder season ends, all ladder characters from that season will join the pool of non-ladder Battle.net Realm Diablo II characters.

More Challenging Gameplay – Diablo II players who adventure in the Nightmare and Hell difficulty levels will experience a world in which the monsters have become more powerful and substantially harder to defeat. Players may need to develop new tactics or enlist aid from others in order to face these strengthened minions. The monster improvements include enhanced AI, more skills, greater damage, and higher resistances.

A New World - Players can expect to encounter more randomly distributed unique monsters in every locale and even a few guest monsters where players wouldn’t normally expect them. In addition, characters above level 70 will require increasingly more playtime in order to gain levels.

Enhanced Skills – The skills of each player-character class have been thoroughly revised. On top of that, a new system of “synergies” has been added to each character’s skill set. Allotting a point to certain skills will result in synergy bonuses to one or more of that character’s corresponding skills. After the patch is released, visit The Arreat Summit for more details.

Item Improvements

Enhanced Class-Specific Sets – The class-specific sets in Diablo II: Lord of Destruction have been significantly improved – some with abilities never before seen in the game.

New Unique Items – Around 100 new unique items have been added to the world (many being elite uniques), some of which can be found only in either single-player, TCP/IP, and Open games or in 1.10 Ladder games.

New Unique Item Properties – Some of the all-new unique item properties introduce entirely new twists to the world of Diablo II. Imagine a Barbarian who can shape-shift into a Werewolf.

New Rune Words and Horadric Cube Recipes – The patch will introduce new Rune Words and new Horadric Cube recipes. Some Horadric Cube recipes will work only in either single-player, TCP/IP, and Open games or in 1.10 Ladder games.

Improved Treasure Drops – The quality of items dropped by regular monsters has been greatly increased.

Improved Quest Rewards – The first time a player defeats an Act-ending boss monster, the creature will yield significantly better treasure than in subsequent encounters. Some of the other quest rewards have been improved as well.

Better Gambling Odds – The average quality of items won via gambling has been improved.


New Anti-Cheat Measures – We have addressed some of the ways that “grief” players have used hacks or exploited features/bugs in Diablo II to unfairly attack others. We have taken measures to address a number of existing cheats, hacks, and illegal items with an eye toward preventing such cheating in the future.

Bug Fixes and Other Enhancements – Once the patch has been released, refer to the final patch text for a more detailed list of bugs fixed, changes made, and new features added.

New Game-world Event – Players can trigger a secret new quest in Hell-level games. We don’t want to spoil the surprise…so, we’ll just give you a clue.
source: Forums Bnet

Et a propos de cette quete mystere: un indice
En premier lieu, il parle que la 1.10 est encore en construction et qu'il n'y a pas de date de sortie encore prévue, mais qu'il travaillent dur pour la faire sortir le plus tôt possible

Diablo 1.10 patch:

À chaques début de saison les personnages, renaissent comme un nouvel account, a chaques début de saison pour l'option Ladder Characters.

Plus de challenge: Les niveaux de difficultée Cauchemar et Enfer seront plus difficiles, les monstres seront plus puissant.

Monstres uniques et champions distribués au asard dans des zones où vous ne croierez pas les croiser. À partir du niv 70, les niv demanderons plus de temps de jeu.

Système d'abilités revisé avec une nouvelle option " synergie " qui donne un bonus au compétance de L'abilitée choisi ( voir le site Area Summit pour plus de détails )

items:

Les sets réservés à certaines classes ont été amiliorés, avec certaines caractéristiques encore jamais vues.

Plus de 100 nouveau items unique, par contre plusieurs ne pouront etre que disponibles dans les partie monojoeur ou option ladder characters.

Nouveau mots runiques, plusieurs ne pourront qu'être disponibles dans les parties monojoueur ou option ladder characters.

Nouvelles propriétés magiques, tel un barbare se transformant en loup-garou.

La qualitée des objets donnés par les monstres régulier a été grandement augmentée.

Les récompences des quêtes grandement augmentée.

Les qualitée moyenne des items pariés à été augmentée.

Nouvelle fonction Anti-Triche. Englobant le bloquement au hacks et aux items illégaux.

Plusieurs autres changements prévus en constructions.

Deplus une nouvelle quête dans le niveau Enfer, mais aucune information n'est émise.



D'un Troll puant.
Citation :
Provient du message de Le Troll de JoL
Nouvelles propriétés magiques, tel un barbare se transformant en loup-garou.

Alors ça c'est cool !
Citation :
Provient du message de Neo-sky Ex-Feydien
C'est enorme !!!!!
Par contre je trouve un peu dommage qu'ils commencent a melanger les classes...A part si l'assassin est amélioré

Apparament toutes les classes vont être améliorées et les nouveaux items ont l'air vraiment ultra puissants !
Citation :
Provient du message de Neo-sky Ex-Feydien
C'est enorme !!!!!
Par contre je trouve un peu dommage qu'ils commencent a melanger les classes...A part si l'assassin est amélioré
pas quand on sait qu aucune autre skill active d une autre classe ne peut etre utilisee. Donc un barbare loup garou pourra utiliser feral rage, lycanthropie et rien d autre. Seules les skills passives comme peau de fer ou les maitrises seront comptabilisees.
Moi ce que j'ai pas saisi c'est la ladder...
C'est quoi ce mode ?

Pourquoi ils parlent de saison et de retransféré les gens en ouvert après ?

Et le mode fermé ?
Il deviens ladder et au bout d'un moment c'est fini, faut tout refaire pcq nos persos seront envoyés en ouvert ?

Citation :
Provient du message de Nekros
Moi ce que j'ai pas saisi c'est la ladder...
C'est quoi ce mode ?

Pourquoi ils parlent de saison et de retransféré les gens en ouvert après ?

Et le mode fermé ?
Il deviens ladder et au bout d'un moment c'est fini, faut tout refaire pcq nos persos seront envoyés en ouvert ?

https://forums.jeuxonline.info/showt...64#post2462964

...
Ouais 1 an mais l'équipe Diablo travaille en grande partie sur D3, non ?

Enfin c'est ce que j'ai entendu dire qu'ils étaient occupé à le faire.
Donc si c'est le cas, c'est normal que le patch mette du temps vu que l'équipe qui dois bosser dessus dois être réduite.

De plus, faire un patch est théoriquement une perte financière vu que personne n'achète ce patch...
Tu as raison pour la perte financiere, sauf sur un point...Ca ameliore le jeu, attire plus de monde et peut relancer (pas enormement mais un peu) les ventes du jeu grace au bouche a oreilles....
Par contre j'ai un doute sur Diablo 3 ....J'aimerais que tu ai raison crois moi, mais j'ai vraiment un gros gros doute!
Citation :
Provient du message de Nekros
Ouais 1 an mais l'équipe Diablo travaille en grande partie sur D3, non ?

Enfin c'est ce que j'ai entendu dire qu'ils étaient occupé à le faire.
Donc si c'est le cas, c'est normal que le patch mette du temps vu que l'équipe qui dois bosser dessus dois être réduite.

De plus, faire un patch est théoriquement une perte financière vu que personne n'achète ce patch...
J ai jamais vu un patch payant.

Quand a Diablo 3, a part les suppositions des fans je n ai rien vu non plus.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés