[Synthèse] Data mining (11/07/2017 : Futurs Ajouts de la Boutique à Couronnes)

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Citation :
Publié par Marius Volkius
Yep, je sais. Mais l'appellation "Tour Blanche" la désigne aussi : http://www.uesp.net/wiki/Lore:The_Towers#White-Gold
Citation :
It has also been called simply the White Tower.

Citation :
Qui n'a strictement rien à voir avec la Tour d'adamantine.
Ca je sais
Citation :
Publié par Loup Solitaire
Accèder à la pierre zéro,mais bien sur...Heureusement qu'ils n'ont pas gardé cette version...Ce massacre du Lore...



Ca fait plusieurs fois qu'ils disent que le housing est leur priorité;ça n'implique pas pour autant qu'il arrivera bientôt.

Où as-tu lu que le spellcrafting était en pause?



La tour adamantine,la tour blanche est la plus haute montagne de Tamriel et se trouve en Bordeciel.

pour le spellcrafting ce message de Gina sur le forum officiel : http://forums.elderscrollsonline.com...ellcrafting/p1 (voir la réponse verte un peu plus bas)


Et pour le housing :

Voir cette interview : https://teso.jeuxonline.info/actuali...pond-questions

où il dit pas du tout que c'est une priorité, mais que ça va prendre du temps et qu'ils savent pas encore comment ils vont le faire, et que c'est donc vraiment pas pour tout de suite. Du coup je vois pas comment ça peut être une priorité vu le nombre de choses qui passent avant.
Oui,donc tu dis un peu ce que je dis,la tour adamantine n'est pas appelé "tour blanche"!

Je me suis emmêlé les pinceaux avec la tour "snow throat",j'ai du faire l'analogie neige-->blanche!

Citation :
Publié par Telfyr
pour le spellcrafting ce message de Gina sur le forum officiel : http://forums.elderscrollsonline.com...ellcrafting/p1 (voir la réponse verte un peu plus bas)


Et pour le housing :

Voir cette interview : https://teso.jeuxonline.info/actuali...pond-questions

où il dit pas du tout que c'est une priorité, mais que ça va prendre du temps et qu'ils savent pas encore comment ils vont le faire, et que c'est donc vraiment pas pour tout de suite. Du coup je vois pas comment ça peut être une priorité vu le nombre de choses qui passent avant.
Mauvaise nouvelle pour le spellcrafting(surtout combiné avec le passage en B2P);pour le housing,ça avait été annoncé comment étant en haut de leur priority list dans d'autres interview(ou autres trucs officiels),j'essaierais de retrouver un lien,à l'occasion...
Courses de chevaux

Voici un post de reddit très intéressant sur les courses de chevaux

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Courses de Chevaux/Montures

L'idée des courses de chevaux dans le jeu a été évoquée dans le tout premier Ce qui nous attend du premier mai 2014.

Dans la section "A venir dans les futures mises à jour" de cet article, Matt Firor a évoqué cela avec la ligne “Course de chevaux”.

Cela a aussi été rapidement évoqué le premier jour du Guild Summit 2014 , dans une courte section nommée "Tout nouveaux systèmes", sous le nom de "Courses de montures".

Les informations à ce sujet se font rares, alors j'ai farfouillé dans les fichiers du jeu avec l'aide de l'utilisateur gladys410.


Introduction des Coursiers au Cheval Noir

Citation :
Salutations grand et glorieux participant ! Le morceau de papier que tu tiens dans ta main représente une incroyable opportunité ! Parmi tous les cavaliers de Tamriel, nul n'est aussi bon que les fameux Coursiers au Cheval Noir, cavaliers qui ont traversé les champs de bataille pour transmettre d'importants ordres de batailles de Généraux et de Rois, d'Est en Ouest. Aucun n'est aussi fort ni aussi robuste !

Et maintenant, cher participant, tu es invité à tester tes compétences de chevauchée pour rejoindre nos glorieux rangs, et pour gagner le légendaire Destrier de Minuit, la convoitise de tous les cavaliers !

Les règles du défi sont les suivantes :

Clever Talaya a mis en place des marqueurs de course enchantés, à l'aide d'un glyphe de sa propre fabrication. Tu dois suivre ces marqueurs, passer près de chacun d'eux, dans l'ordre dans lequel ils ont été posés. Si tu manques un marqueur, tu dois faire demi-tour vers lui, ou prendre le risque d'échouer au défi ! Aucune tricherie !

Cependant, prends garde pendant que tu chevauches. Ennemis et bêtes sauvages essaieront de te désarçonner. Tu auras besoin d'une monture très endurante pour franchir les passages les plus difficiles.

Pour t'aider, Talaya a lancé un enchantement spécial sur certains marqueurs. Si tu vois deux marqueurs côte-à-côte, choisis bien !

Bonne chance, cavalier !
Est-ce que ce contenu est réservé aux DLC, et cela peut-il expliquer pourquoi on n'en a récemment pas entendu parler ? Il y a apparemment 16 parcours différents, répartis dans tout Tamriel et au-delà. Je pense qu'il y en a 1 par zone d'alliance, et 1 à Havreglace. Les accomplir tous débloque un succès, et donne en récompense le "Destrier de Minuit", qui est une "monture spécialement réservée aux Coursiers au Cheval Noir. Ce Cheval combine vitesse et résistance pour des mouvements vifs et une résistance au combat.". Il semblerait qu'avant la 1.6, ce cheval devait avoir des bonus dans les statistiques de vitesse et d'endurance. Maintenant, ce ne sera probablement qu'un skin en plus.

Citation :
Appelle-moi Ahmat. Je représente les illustres Coursiers au Cheval Noir. Quand les rois, reines et généraux de Tamriel ont besoin de transmettre des messages urgents par-delà des champs de bataille mortels, ils se tournent vers nous.
Citation :
Pour des raisons diverses, ils préfèrent rester anonymes. Mais parmi eux, il y a des princes marchants, de grands guerriers, et même des rois. Ils sont unis pour un même but : pour identifier les meilleurs cavaliers et cavalières de Tamriel.
Citation :
Nos services sont tout le temps sollicités - à travers Tamriel et au-delà. Quelques-uns d'entre nous se sont même aventurés dans d'autres plans, sous le commandements de rois et de demi-dieux !
Indices sur les lieux et thèmes des parcours

Citation :
Certainement ! Dans ce parcours, vous verrez de nombreuses choses merveilleuses. Des mers étincelantes aux anciennes ruines Ayléides, vous verrez tout ce que cette île a à offrir. Mais soyez tout de même prudent. Bien que ces paysages soient beaux, ils sont aussi dangereux.
Citation :
Quand la première âme capturée fut amenée ici, les serviteurs de Molag Bal n'avaient encore construit suffisamment de cellules de prison. Caldwell a dit un jour qu'au lieu de cela, ils devaient sans cesse parcourir ces chemins. Tant de souffrances...alors nous chevauchons en leur mémoire.
Citation :
C'est plus excitant que de faire du jogging autour de la ville, je peux au moins vous promettre cela. Talaya s'est vraiment surpassée cette fois. Il y a tant d'endroits à visiter dans cette terre bénie des dieux. Mais vous les verrez tous.
Citation :
"Cela parcours la forêt, en suivant une ancienne piste que suivaient les hoarvoar pour s'accoupler. Une fois par an, les Bosmers accompagnaient les hoarvoars femme jusqu'à ce qu'elles soient épuisées. Après ça, les mâles n'avaient plus aucun problèmes pour les approcher."
Citation :
Les historiens impériaux disent que l'occupation du Val-Boisé était la plus mauvaise décision militaire qui ait jamais été faite. Les Bosmer les ont littéralement encerclé. Ils ont suivi un chemin tortueux à travers la forêt, et c'est ce chemin que nous suivrons aujourd'hui..
Citation :
Cela passe au beau milieu du territoire des Orques des Bois. Ils aiment chasser, mais aujourd'hui, c'est à leur tour d'être chassés. Vous pouvez charger dans leur camp et les attaquer, ou vous pouvez choisir de fendre leurs rangs. Dans tous les cas, vous allez leur donner un aperçu des terreurs de l'Oblivion.
Citation :
Cela suite un ancien chemin d'échanges Bandarii qui n'est plus suffisamment sûr. A certains endroits, la forêt a repris sa place. D'autres endroits ont été ravagées par les envahisseurs Coloviens. Cela sera une chevauchée sauvage.
Citation :
Votre cheval devra avoir le pied sûr, et votre esprit devra être aiguisé. Tel un serpent, il serpente à travers ces collines rocailleuses et il vous mordra si vous n'êtes pas prudent. Je crains que vous ne voyiez pas beaucoup de visages amicaux sur cette route, voyageur.
Citation :
Aha ! Celui-ci m'est cher. Cela passe par le village où j'ai grandi, à travers les dunes et les rochers escarpés. Cela me rappelle comment les montures galopantes du Ra Gada ont chargé à travers les sables dans leur conquête d'Hammerfell !
Citation :
Les Coursiers au Cheval Noir ont ici prévu un parcours très spécial. Nous essayons de découvrir une route qui nous permettra d'avertir des attaques des Hauts Rochers de Reach plus efficacement. En faisant ce parcours, vous nous aiderez activement à défendre Bangkorai !
Citation :
Cela a demandé quelques efforts de persuasion, mais Le Tribunal a donné aux Coursiers au Cheval Noir la bénédiction de parcourir leurs terres. Les collines fertiles et les gorges de Deshaan sont vraiment pittoresques, sans parler de la grande cité de Longsanglot !
Citation :
La magie noire est à l'oeuvre dans Fendretour. Des Vampires. L'influence Daedrique. Des familles déchirées. Un cavalier des Coursiers au Cheval Noire devra affronter ces épreuves, et plus encore, sur la route de notre grand travail. Êtes-vous prêt ?
Citation :
Fangeombre est une région assez difficile à parcourir, pour une monture. Lorsque la 17ème Cavalerie Impériale essaya d'assujettir ces marais, les Argoniens attendaient là, et les frappèrent depuis les plantes grimpantes. Ce parcours retrace la retraite effrénée de ces impériaux.
Citation :
Ils disent que les envahisseurs Akavirois n'avaient jamais vu de chevaux de leur vie lorsqu'ils ont foulé les plages des Eboulis de leurs pieds. Quel vue terrifiante cela a dû être pour eux ! Ce parcours suit les traces que les nombreux cavaliers ont utilisé pour annoncé la défaite miraculeuse des Akavirois.
Futur DLC ?

C'est un excellent moyen de réutiliser du contenu existant. Je pense qu'un DLC avec 16 parcours de course pour monture/cheval à travers Tamriel avec une monture à la clé est une idée assez cool, et qu'elle se vendra assez bien. Si les gens sont prêts à dépenser plus de 1300 couronnes pour une monture Guar, combien dépenseraient-ils pour une monture qui inclue 16 courses ?

Citation :
N'importe qui peut chevaucher un cheval à toute allure sur une petite route où souffle une brise agréable ! Mais les Coursiers au Cheval Noir sont spécialisés dans la livraison de missives de la plus haute importante à travers de dangereux champs de bataille !
Source : http://www.reddit.com/r/elderscrolls...e_black_horse/

Dernière modification par Mimiru ; 26/02/2015 à 22h06.
Motifs, Zones et Objets à collectionner

MOTIFS

Les futurs motifs sont prévus pour être accessibles de la même façon que le motif Dwemmer, avec un livre ultra-rare ou 14 chapitres individuels pour chaque type d'arme et d'armure. Trois nouveaux motifs sont déjà présents dans le code.

Xivkyn

C'était auparavant l'armure Impériale Daedrique, mais son nom officiel est Xivkyn. C'est le "Motif Racial 16", et il sera disponible avec la Cité Impériale. Les joueurs devront collecter des "Morceaux de Charbon du Remord" à travers la Cité Impériale. Un lot de 10 morceaux pourra être raffiné en un "Charbon du Remord", qui est la matière première à utiliser pour appliquer ce motif. Une courte vidéo qui montre des armures Xivkyn peut être vue ici.


Yokudan et Akavari

Outre le fait qu'ils seront respectivement le 17° et le 18° motif, on ne sait actuellement pas grand chose d'eux. Il est prévu de pouvoir les obtenir de la même façon que le motif Dwemer, et ils seront probablement disponibles en même temps que de nouvelles zones. Mais vu leur numérotation, ils devraient être les prochains sur la liste.


NOUVELLES ZONES

Nous savons tous que ZOS travaille activement sur de nouvelles zones et de nouveaux contenus. Nous avons bien sûr la légendaire Cité Impériale, et j'ai récemment monté une vidéo montrant Orsinium (Wrothgar), Murkmire, la Cité Horloge, le débarcadère d'Abah et le Royaume de Mephala. Ce sont six zones qui ont été montrées à un moment ou à un autre, mais j'ai trouvé une septième zone en cours de travail, et cela a un rapport avec Nocturne. Il n'y a pas beaucoup d'informations sur cette zone, mais il y a des références sur des tests visuels. Le même genre de références qui étaient trouvables pour les autres zones avant qu'elles ne soient officiellement annoncées, on peut donc supposer que du contenu sur Nocturne est aussi en cours de conception.


OBJETS DE COLLECTION

Vous trouverez ci-dessous une liste de la plupart des objets qui sont prévus pour le système de collection. Les objets listés ci-dessous peuvent être obtenus de différentes façon. Certains font partie de l'édition impériale ou du pack explorateur, d'autres peuvent-être obtenus via l'accomplissement des donjons publics, ou encore être achetés avec des pièces d'or, entre autres. Cependant, la plupart d'entre eux seront des objets de la boutique aux couronnes. Il y a pas mal de choses qui n'ont pas encore été annoncées.
Note : Certains des costumes listés ci-dessous sont actuellement disponibles dans des packs. Enjoy.


Montures
  • Banded Guar Charger: Une race de guar élevée uniquement pour être chevauché, peut porter un guerrier en armure vers les batailles
  • Bay Dun Horse: Cette monture énergique a été élevée pour sa vitesse et son agilité, et est très appréciée des éclaireurs sur les champs de bataille.
  • Black Senche-Panther: Une monture qui, il parait, a été élevée par des colporteurs Bandaari pour pouvoir facilement quitter une ville dans l'obscurité.
  • Brown Paint Horse: apprécié des fermiers et des marchands, ce cheval musclé est fort et patient.
  • Clouded Senche-Leopard: Une monture forte et vive, élevée pour chasser dans la forêt Tenmar.
  • Dapple Gray Palfrey: élégante et intelligente, cette race de cheval est appréciée parmi les nobles de Cyrodil.
  • Freckled Guar: Connue à Deshaan pour être un fidèle compagnon, cette race de guars est la plus intelligente.
  • Golden Eye Guar: Un croisement entre un banded guar et un guar sauvage, effrayant car il est intelligent et difficile à contrôler.
  • Gray Yokudan Charger: Ces chargeurs sont les descendants des grands chevaux de guerre gros des Ra Gada.
  • Green Narsis Guar: Le robuste Green Narsis est la monture standard du Morrowind Central.
  • Imperial Horse: Impétueuse et féroce, cette monture impériale ne se soumet qu'un un maitre compétent.
  • Midnight Steed: Capable de garder la même vitesse sur de longue distance, l'esprit de cette bête ne fléchit jamais.
  • Nightmare Courser: L'origine de cette monture horrifique est obscure, mais certains y voient la main de Mehrunes Dagon.
  • Palomino Horse: Belle, forte et rapide, le palomino est apprécié des sportifs et des coursiers.
  • Piebald Destrier: Loyal et vigoureux, ce cheval de guerre est connu pour son courage et sa ténacité.
  • Senche-Leopard: Une monture élevée pour porter un guerrier en armure tout en pouvant traverser les jungles brumeuses de Pellitine.
  • Senche-Lioness: Ces féroces et puissantes montures viennent des lointaines savanes d'Anequina.
  • Sorrel Horse: Une bête robuste et équilibrée. Ordinaire et sur laquelle on peut compter.
  • Striped Senche: Une version presque domestiquée du Tigre-Senche sauvage, ce lointain cousin des Khajits a été élevée pour sa taille et sa manageabilité.
  • Tessellated Guar: Un guar robuste et pratique, chez lui partout, des marais aux ashlands.
  • White Mane Horse: Une monture rare et très convoitée. Un croisement entre une Midnight Steen et un Ice-Horse de SkyrimA rare.
Familliers

  • Alik'r Dune-Hound: Le Dune-Hound est le chien fidèle des chasseurs Rougegarde d'Alik'r.
  • Banekin: Bien qu'il ne veuille pas combattre, ce larbin Daedrique vous sera loyal...pour l'instant.
  • Bantam Guar: D'après les sages du culte du Moth Ancestral, le guar bantham est la créature la plus adorable de Tamriel.
  • Blackwood Monkey: Ce vicieux petit compagnon est parfois confondu avec un singe imgakin.
  • Bravil Retriever: Le Bravil Retriever aime l'eau, et est le compagnon préféré des chasseurs, d'Anvil à Gideon.
  • Bristlegut Piglet: Ce croisement entre un cochon domestique et un sanglier de Skyrim est aussi loyal qu'adorable.
  • Crony Scrib: Le caramel scrib crony est un compagnon silencieux, dévoué et facilement dressable.
  • Daedric Scamp: Un larbin nauséabond, qui vous suivra loyalement, bien qu'il ne combatte pas.
  • Frisky Scrib: Cette brillante petite larve adore ramper aux côtés des valereux aventuriers !
  • High Hrothgar Wraith: Un ice wraith des pentes enneigées de la plus haute montagne de Tamriel.
  • Housecat: Ce félin aux yeux verts est un lointain cousin du Khajit d'Alfiq
  • Imgakin Monkey: Ce singe imgakin est toujours gai et enjoué, même dans le plus glauque des donjons.
  • Loyal Dwarven Sphere: Une Dwarven Sphere des Dwemer, disparus depuis longtemps.
  • Nibenay Mudcrab: Un fringant petit crustacé, chez lui dans l'eau comme en dehors.
  • Pony Guar: L'un des animaux de compagnie préféré en Morrowind, le Pony Guar réclame beaucoup d'affection.
  • Razak's Opus: Une loyale araignée Dwemer à vapeur, alimentée par une pierre d'âme qui durera plusieurs ères.
  • Rufous Mudcrab: Un crabe guilleret dont la carapace de couleur rouille cache une attitude joyeuse, mais inquisitrice.
  • Shornhelm Shepherd: Ce chien robuste a été élevé pour garder des moutons sur les terres escarpées de Fendretour
  • Striated Pony Guar: L'un des animaux de compagnie préférés en Morrowind, le Striated Pony Guar réclame beaucoup d'affection.
  • Striped Senche-Panther: L'élégante senche-panther est un lointain cousin des Khajit, bien qu'elle ne puisse pas parler comme eux.
  • Vermilion Scuttler: Un compagnon reptilien de Morrowind, où ils sont connus pour leur rapidité, leur dévotion et leur odeur quelque peu agressive.
  • Whiterun Wolfhound: Le chien de chasse des Nordiques de Skyrim, connu pour affronter les bêtes à dent de sabre pour leurs maitres.
  • Windhelm Wolfhound: Descendants des chiens de chasse royaux, les Windhelm Wolfhounds sont d'inébranlables compagnons.

Costumes
  • Barbarian: Cette tenue tribale permet à son porteur d'exprimer son ou sa barbare intérieur.
  • Black & Maroon Dress: Une robe décontractée, pour aller au marché, au centre d'artisanat ou à la taverne.
  • Black Marsh Keeper: Cette tenue légère en cuir ressemble à celle portée par les Keepers Keepers de Black Marsh, qui assistent les Argonian Hatching Pools.
  • Blacksmith: Ce tablier de forgeron en cuir lourd et ces gants désignent un maitre des forges.
  • Chef's Outfit: Une tenue de grand chef qui montre que son porteur est un cuisinier hors-pair
  • Covenant Scout: Une tenue en cuir noir et brune, surmontée d'une capuche en cuir noir, comme celle portée par les bretons Skirmisher Scouts.
  • Crafty Lerisa's Thief Outfit: Une tenue légère pour le vol de couleur gris foncée, en tissu et en cuir, avec un bonnet pour mieux se dissimuler.
  • Dark Seducer: Permet à son porteur de ressembler à un Dark Seducer.
  • Dominion Scout: Armure moyenne en cuir des Aldmeri Dominion Forward Scouts, avec des motifs High Elf avian et une cagoule dorée.
  • Draugr Polymorph: Donne à son porteur l'apparence d'un nordique en armure sous laquelle la chair se décompose. Parfait pour explorer les tombeaux.
  • Emperor's Regalia: Agenouillez-vous devant Sa Majesté Impériale, Empereur de Cyrodiil ! Ne peut être porté qu'à Cyrodil, en étant Empereur
  • Golden Saint: Le porteur de cette tenue ressemble exactement à une des Saintes Dorées de Sheogorath.
  • Jaqspur: L'uniforme des Jaqspurs, les légendaires archers Bosmer de Val-boisé, entièrement faits de cuir et dont les détails sont en os.
  • Knight of the Flame: Une armure de plaques et de chaînes avec des reflets rouges, surmontée d'un heaume dont la visière est ouverte, telle que la portent les Breton Knights of the Flame.
  • Lion Guard Elite: Une armure de plaques et de mailles d'un acier avec des reflets dorés, avec un heaume à visière fermée, comme les portent les Lion Guard Elite.
  • Lion Guard Knight: Une armure de plaques avec des reflets bleu-noir, surmontée d'un heaume à visière ouverte, telle que la portent la Lion Guard of the Covenant.
  • Mannimarco: Réplique exacte de la tenue du King of Worms.
  • Mask of Cheerful Slaughter: Cette tenue approuvée par Sheogorath montre trois visages de la folie.
  • Naryu's Assassin's Armor: Armure en cuir souple de couleur noire et grise qui ne vous gênera pas dans vos mouvements, telle que la portent les agents de la Morag Tong.
  • Royal Court Jester: Ce joyeux costume de bouffon inclus un masque et un chapeau à clochettes qui pourrait même faire sourire un zombie.
  • Skeleton Polymorph: Donne à son porteur l'apparence d'un squelette
  • Tree-Minder: Cette robe de cuirs et de plumes ressemble à celle portée par les Argoniens qui communient avec l'Hist.
  • Valenwood Spinner: Les prêtres d'Y'ffre de Val-boisé portent ce genre de tenue en cuir, laine, os et bois.
  • Wedding Dress: Cette tenue blanche est parfaite pour échanger les anneaux de Mara, ou pour parcourir les donjons avec les Indomptables
  • Wood Elf Vanguard: Les éclaireurs qui portent cette tenue d'Elfe des Bois se confondent avec la forêt, les rendant presque invisible.
Source : http://www.reddit.com/r/elderscrolls...zones_and_new/

Dernière modification par Mimiru ; 26/02/2015 à 23h34.
Citation :
Publié par Loup Solitaire
Accèder à la pierre zéro,mais bien sur...Heureusement qu'ils n'ont pas gardé cette version...Ce massacre du Lore...

En même temps, la version actuelle n'est pas gentille, gentille avec le lore non plus.

Ca a l'air sympa la course de chevaux, j'éspère que ce sera multijoueur.
Citation :
Publié par Marius Volkius

Qui n'a strictement rien à voir avec la Tour d'adamantine.
Sauf qu'elles ont la même tronche ingame (oui désolé le "Lore" de TESO m'a passé un peu en orbite géostationnaire).
Succès de la Cité Impériale

Aujourd'hui, je vous présente la liste assez imposante des succès de la Cité Impériale.

La longueur de cette liste montre l'étendue de la mise à jour dédiée à cette zone, qui contient d'immenses égouts souterrains PvE, une très grande zone centrale PvP souterraine, les sections de la surface qui sont toutes flaggées PvP, 9 balades réparties dans les différentes sections d'Havreglace, 3 nouveaux sets à crafter, au moins 6 nouveaux buffs de zone, plus de 30 nouvelles quêtes et DEUX donjons pour des groupes de 4 joueurs. Avant de commencer, je vais vous donner cette introduction.

Citation :
Le Daedra l'a arrachée aux Impériaux ainsi que le Trône de Rubis. Ils disent que l'impératrice régente Clivia Tharn cherche à reprendre la Tour. Aidez-la, et revenez sauf.
Trouvez tous les 9 Eclats Célestes de la Cité Impériale
  • Eclat Céleste 01
  • Eclat Céleste 02
  • Eclat Céleste 03
  • Eclat Céleste 04
  • Eclat Céleste 05
  • Eclat Céleste 06
  • Eclat Céleste 07
  • Eclat Céleste 08
  • Eclat Céleste 09
Découvrez et fouillez toutes les cachettes daedriques dans la Cité Impériale et ses égouts.
  • Cachette du Maitre Bloodmist
  • Cachette du Temple Corrompu
  • Cachette du Deceiver
  • Cachette du Deposed Emperor
  • Cachette du Despoiler
  • Cachette du Dremora Looter
  • Cachette du Gardien de la Porte
  • Cachette du Général Kryozote
  • Cachette du Général Nazenaechar
  • Cachette du Général Zamachar
  • Cachette du Hoarvor Tender
  • Cachette du Chasseur
  • Cachette de La Dame
  • Cachette du Scamp Trainer
  • Cachette du Sniper
  • Cachette du Gamemaster
  • Cachette du Torturer
  • Cachette du Xivkyn Spoils
Découvrez et fouillez toutes les cachettes impériales dans la Cité Impériale et ses égouts.
  • Cachette d'Almsman
  • Cachette du Caretaker
  • Cachette du Elder Councilman
  • Cachette de l'Empereur Tithe
  • Cachette du Flambeur
  • Cachette du Gladiateur
  • Cachette du Haut Pretre
  • Cachette du Landlord
  • Cachette de la Veuve Solitaire
  • Cachette du Market Banker
  • Cachette du Market Delivery
  • Cachette du Market Treasury
  • Cachette du Private Mercenary
  • Cachette du Scholar
  • Cachette du Speculator
  • Cachette du Temple Coffer
  • Cachette du Tradesman
  • Cachette du Wealthy Landowner
Tuez la Générale Nazenaechar et fouillez sa cachette.
  • Tué la Générale Nazenaechar
  • Fouillé la cachette de la Générale Nazenaechar
Tuez le Général Zamachar et fouillez sa cachette.
  • Tué le Général Zamachar
  • Fouillé la cachette du Général Zamachar
Tuez le Général Kryozote et fouillez sa cachette.
  • Tué le Général Kryozote
  • Fouillé la cachette du Général Kryozote
Tuez la Dame des Profondeurs et fouillez sa cachette.
  • Tué la Dame des Profondeurs
  • Fouillé la cachette de la Dame
Tuez Taebod le Gardien de la Porte et fouillez sa cachette.
  • Tué Taebod le Gardien de la Porte
  • Fouillé la cachette du Gardien de la Porte
Tuez Secundinus the Despoiler et fouillez sa cachette.
  • Tué Secundinus the Despoiler
  • Fouillé la cachette du Despoiler
Tuez l'Empereur Leovic et fouillez sa cachette.
  • Tué l'Empereur Leovic
  • Fouillé la cachette de l'Empereur
Tuez Otholug gro-Goldfolly et fouillez sa cachette.
  • Tué Otholug gro-Goldfolly
  • Fouillé la cachette de Bloodmist Master
Tuez Ebral the Betrayer et fouillez sa cachette.
  • Tué Ebral the Betrayer
  • Fouillez la cachette du Deceiver
Tuez Wadracki et fouillez sa cachette.
  • Tué Wadracki
  • Fouillé la cachette du Chasseur
Tuez Hzu-Hakan et fouillez sa cachette.
  • Tué Hzu-Hakan
  • Fouillé la cachette du Sniper
TuezGati the Storm Sister et fouillez sa cachette.
  • Tué Gati the Storm Sister
  • Fouillé la cachette de la Torturer
Accomplissez toutes les quêtes de la Cité Impériale.
  • IC Main Quest Complete
  • Nettoyé le District de l'Arboretum
  • Nettoyé le District des Jardins Elfiques
  • Nettoyé le District des Nobles
  • Nettoyé le District du Marché
  • Nettoyé le District du Temple
  • Nettoyé le District de l'Arène
  • Nettoyé les égouts de la Cité Impériale
Accomplissez la quête principale de la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Aller vers la Victoire" dans la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Cité en Péril" dans la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Intelligence Impériale" dans la Cité Impériale
Accomplissez toutes les quêtes dans le district de l'Arboretum dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Bras de Sauvetage" dans le district de l'Arboretum
  • Accomplissez la quête "De la Chair" dans le district de l'Arboretum
  • Accomplissez la quête "Marquer les Cibles" dans le district de l'Arboretum
  • Accomplissez la quête "La Projection du Mage" dans le district de l'Arboretum
Accomplissez toutes les quêtes dans le district des Jardins Elfiques dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Colis Fragile" dans le district des Jardins Elfiques
  • Accomplissez la quête "Combattre pour la Liberté" dans le district des Jardins Elfiques
  • Accomplissez la quête "Combattre pour les Jardins" dans le district des Jardins Elfiques
  • Accomplissez la quête "Le retour de Scarhea" dans le district des Jardins Elfiques
  • Accomplissez la quête "Le vent froid souffle" dans le district des Jardins Elfiques
Accomplissez toutes les quêtes dans le district des Nobles dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Symbole de Noblesse" dans le district des Nobles
  • Accomplissez la quête "Serpents" dans le district des Nobles
  • Accomplissez la quête "Assoiffé de Sang" dans le district des Nobles
  • Accomplissez la quête "Rune de Vision" dans le district des Nobles
  • Accomplissez la quête "L'Aide" dans le district des Nobles
Accomplissez toutes les quêtes dans le district du Marché dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Saisir l'Initiative" dans le district du Marché
  • Accomplissez la quête "Décorations du Hall de Guildes" dans le district du Marché
  • Accomplissez la quête "Magie Sombre" dans le district du Marché
  • Accomplissez la quête "Trésor de One Man" dans le district du Marché
Accomplissez toutes les quêtes dans le district du Temple dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Reprise du Rituel" dans le district du Temple
  • Accomplissez la quête "Percer le Voile" dans le district du Temple
  • Accomplissez la quête "Sauver des âmes de Molag Bal" in Temple District
  • Accomplissez la quête "Foi Vacillante" dans le district du Temple
  • Accomplissez la quête "Retribution Divine" dans le district du Temple
Accomplissez toutes les quêtes dans le district de l'Arène dans la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "L'Héritage du Frère" dans le district de l'Arène
  • Accomplissez la quête "Agneaux à l'abattoir" dans le district de l'Arène
  • Accomplissez la quête "Le Rat's Bane" dans le district de l'Arène
  • Accomplissez la quête "A l'Epée" dans le district de l'Arène
Accomplissez toutes les quêtes dans les égouts de la Cité Impériale.
  • Accomplissez la quête "Désespoir en bouteille" dans les égouts de la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Tyrannisé" dans les égouts de la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Dremora en patrouille" dans les égouts de la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Actes de Bravoure oubliés" dans les égouts de la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Chair Recousue" dans les égouts de la Cité Impériale
  • Accomplissez la quête "Reliques Volées" dans les égouts de la Cité Impériale
Terminez l'arène de la Cité Impériale.
  • Tuez The Devourer
  • Tuez Uzzai
  • Tuez Migoruz
  • Tuez The Game Master
Tuez Uzuruz.
  • Tuez Uzuruz
Aidez à reprendre le contrôle de tous les districts de la Cité Impériale.
  • Reprennez le district de l'Arboretum
  • Reprennez le district du Marché
  • Reprennez le district des Nobles
Aidez à reprendre le contrôle du district du Marché
  • Prenez l'ancre du district du Marché
Aidez à reprendre le contrôle du district des Nobles.
  • Prenez l'ancre du district des Nobles
Aidez à reprendre le contrôle du district de l'Arboretum.
  • Prenez l'Ancre du district de l'Arboretum
Tuez tous les dirigeants secondaires des forces daedriques dans les égouts de la Cité Impériale.
  • Ebral the Betrayer
  • Emperor Leovic
  • Gati the Storm Sister
  • Hzu-Hakan
  • Lady of the Deep
  • Otholug gro-Goldfolly
  • Secundinus the Despoiler
  • Taebod the Gatekeeper
  • Wadracki
Tuez le Lord-Warden de la Prison de la Cité Impériale
  • Tuez le Lord-Warden de la Prison de la Cité Impériale pendant que vous et le reste de votre groupe évitez tous les Darklight Burst.
Dans le district de la Prison de la Cité Impériale, libérez les prisonniers de leurs cellules.
  • Bloc de cellules 1
  • Bloc de cellules 2
  • Bloc de cellules 3
  • Bloc de cellules final
Accomplissez les Défis des donjons de la Cité Impériale suivants.
  • As de l'évasion
  • Condamné à Perpetuité
  • Hors de Vue
  • Défi de Vitesse de la Tour blanche-or
  • Défi mortel de la Tour blanche-or
  • Mode Défi de la Tour blanche-or
As de l'évasion
  • Tuez le Overfiend, Ibomez the Flesh Sculptor, le Gravelight Sentry, le Flesh Abomination, le Lord-Warden Dusk moins de 30 minutes après avoir pénétré le district de la prison de la Cité Impériale.
Condamné à Perpetuité
  • Tuez le Overfiend, Ibomez the Flesh Sculptor, le Gravelight Sentry, le Flesh Abomination, et Lord-Warden Dusk sans qu'aucun membre du groupe ne meurre tout le temps que vous serez dans le donjon.
Hors de vue
  • Tuez le Overfiend, Ibomez the Flesh Sculptor, le Gravelight Sentry, le Flesh Abomination, et Lord-Warden Dusk sans qu'aucun membre du groupe ne soit repéré par un Garde éclaireur tout le temps que vous serez dans le donjon.
Massacreur de Gardes Vigilents
  • Tuez 50 Gardes Vigilents dans le district de la prison de la Cité Impériale.
Massacreur de Mindshriven
  • Tuez 300 Mindshriven dans le district de la prison de la Cité Impériale.

http://www.reddit.com/r/elderscrolls..._achievements/

Dernière modification par Mimiru ; 27/02/2015 à 19h58.
C'est conséquent !
Cette zone annonce à ajout majeur, et enfin, avec du PvP dedans...
Citation :
Publié par Mimiru
A noter que d'autres dataminings de la Cité Impériale vont venir. Nous qui nous plaignions de ne pas avoir suffisamment d'infos, on va tout connaitre avant même que le DLC ne soit présenté
Pas pour rien que ZOS l'autorise,du teasing gratuit,ça ne se refuse pas en période propice!

Citation :
Publié par MsPtibiscuit
Arf, il y aura malheureusement une quête principale.
J'éspère qu'elle sera multijoueur.
En quoi est-ce gênant?Ca fait toujours ça en plus,on va pas se plaindre d'avoir trop de contenu!
Citation :
Publié par Loup Solitaire
Pas pour rien que ZOS l'autorise,du teasing gratuit,ça ne se refuse pas en période propice!
Grave. Ces derniers jours, ma curiosité a été amplement comblée Grâce à ça, je vois que les premiers DLC à venir seront nombreux et riches en contenu
Citation :
Publié par Mimiru
Grave. Ces derniers jours, ma curiosité a été amplement comblée Grâce à ça, je vois que les premiers DLC à venir seront nombreux et riches en contenu
Je trouve aussi tout ça prometteur,mais j'attends d'être sur que ce ne sera pas découpé et mis en place/vendu petit bout par petit bout avant de trop m'emballer!
Personnellement je trouve cette liste hallucinante alors que la 1.6 n'est meme pas sortie et qu'elle aussi est juste enorme. Ca fait un moment que je pense que teso va etre la reussite qu'on attend depuis bien longtemps. Ils sont loin de se foutre de nous et je pense qu ils ont enfin compris que de TRES nombreux joueurs pourraient rejoindre un mmo ambitieu. Je pense qu'il y a des compte en banque qui vont se remplir d'autant qu'avant un moment il n'y a pas de concurrent en vue.
Création de Sorts

Information in this post was gathered from the two video resources below as well as intense data mining of the ESO files. Enjoy.

Quakecon 2014 - watch the 12 minutes starting at 52m 40s
https://www.youtube.com/watch?v=aYbl5B8R9-E&t=52m40s

ESOTR with Nick Konkle - watch the 13 minutes starting at 42m 58s
https://www.youtube.com/watch?v=rzTpTtWcmYU&t=42m58s


Spellcrafting Basics

First let’s rewind a little and talk about exactly what spellcrafting is and how it will work in ESO. Spellcrafting will be introduced at the conclusion of the Mages Guild questline. That quest line finishes with the reclamation of Eyevea which is a mage refuge devoted to research and to learning a greater understanding of magic. By reclaiming this island, you have unleashed the researching might of all the mages in Tamriel. One of the first things they discover are ancient doorways that are hidden throughout the world that belong to some culture no one has seen before. It is behind these doorways that your spellcrafting adventure begins.

Behind each doorway are ancient classrooms with rune tablets that contain ancient inscriptions. Sometimes these tablets are in relative pristine condition - for example the first one you find during the introductory quest of the system. Other times the rune stone is in fragments and you’ll have to find all the pieces before you are able to understand the entire rune stone. Some stones may even be broken into as many as five pieces. When finding only a piece of tablet, there will be given clues as to the locations for the rest of the pieces.

You do not take the rune tablet (or fragment) with you, instead you will use paper and charcoal to make a rubbing the stone in its place and add it to a spellcrafting “portfolio” book. The “paper and charcoal” will always be in your possession similar to your pickaxe or wood axe. The interface for this “rubbing” is interactive in nature and may require some precision. Once you’ve collected all the pieces to a whole rune tablet, you will have just one part of the spell crafting puzzle.

Now that you have the base spell “recipe”, you will need to procure a new tablet on which to transfer the spell. Base (white) tablets can be purchased right in Eyevea if you wish to get experimenting right away. However rarer tablets can be procured in the world (presumably by scavenging similar to woodworking and blacksmithing). There will most likely be 4 tablets qualities above the base tablet (fine, superior, epic and legendary). My best mining efforts put these materials as Basalt, Granite, Marble and Obsidian - but I'm not sure. Just like in enchanting, the better the material the more powerful the spell.

Now that you have the base spell and a fresh tablet, the last part of the spellmaking process is to choose one of six “focuses” to give the spell. A focus is similar to a morph. Any spell crafting spell can be used in one of six ways with each bringing a unique set of advantages and disadvantages. These terms and how they work will become clearer when you look at the actual spells.



Spellcrafting Focuses

Base: The plain old spell with no frills.

Ultimate: Each spell can be turned into an ultimate which hits hard, but can only be slotted as an ultimate and can’t be spammed.

Ritual: You can add either a channel or cast time to any spell in order to add a bonus effect or increase the spell's magnitude or duration.

Enduring: Think of this as turning a spell into a toggle ability. When activated your resource pool will be depleted by a certain amount for the duration of the toggle. Recast the spell to toggle it off and regain your resources.

Reduced Cost: Any spell can be given a bonus effect that when properly activated will return some resources to you the player.

AOE: Spells can be turned in Area of Effect spells or if a base effect is already AOE in nature, can be morphed into a more aggressive or higher hitting AOE effect.


New Skill Lines and Passives

When first picking up the spellcrafting quest line (tutorial), you will receive a new Spellcrafting skill line just like all your other crafting professions. There will be spellcrafting passives that will help make your spell crafting easier. For example maybe a hireling for tablets or a “Keen Eye” perk to make finding those tablets in the world a little easier - no passives exist in the code yet.

In addition to this new Spellcrafintg skill line, each school of magic also has its own skill line associated with it. For example upon first learning the Conjure Flame Atronach spell you will also receive the Conjuration skill line. These skill lines go up to level 50 and have their own set of passives that help make make the school of magic more powerful, cost less resources, have the effects last longer, etc. The most important of the passives being the number of spells you can memorize from that school of magic. There are currently five schools of magic in the spellcrafting system: Destruction, Alteration, Conjuration, Illusion and Restoration. And just as placing and using skills on your hotbar will level up a skill in the base game, so too will these new skill lines associated with spellcrafting.

Once you learn a spell, it is permanently added to your library of spells. You aren’t limited to just one type per base spell. If you wanted to create a Flame Atronach spell in all six focuses, you are free to do so. Like all other crafting professions, the completed tablet is not bound to your account and can be traded or sold in your guild store/kiosk. Making master spellcrafters very valuable in the game. To learn a spell you use the completed tablet which consumes it.

Spell Power/Cost

This is an MMO after all and balance is key. You can’t go and make an uber spell that roots everyone in place for 10 seconds and does 10,000 damage per second. The Spell Power and Cost is controlled by 6 factors in a very similar fashion to EVERY OTHER skill/ability in the game.

Your magicka resource pool (like other skills)

Your spell damage numbers (like other skills)

The quality of stone used in the spell’s creation (like all crafting professions)

The focus you gave your spell (like all morphs)

The skill level (1-50) of the spell’s magic “school” (like all skill lines)

The passives chosen in your spell’s magic “school” (like all skill lines)


The Spells (600 varieties)

In a very intensive data mining effort, I have found 20 spellcrafting spells in the game files. These 20 spells with 6 focuses each and 5 different tablet qualities represent 600 new spell effect combinations for ESO. ZOS has said that Spellcrafting is a “system” and will not be DLC. It will be a free update upon its release. Without further ado your spellcrafting spells:

Note: If a spell focus appears to be identical to another focus, the difference is most likely in magnitude and/or duration.

Bound Weapon
  • Base
    • Activate to increase spell damage by <<1>>.Passively increases spell damage by <<2>>.
    Ultimate (Conjured Legendary Weapon)
    • Activate to increase spell damage by <<1>>.Passively increases spell damage by <<2>>.
    Ritual (Conjured Empowered Weapon)
    • Activate to increase spell damage by <<1>>.Passively increases spell damage by <<2>>.
    Enduring (Conjure Lasting Weapon)
    • Activate to increase spell damage by <<1>>.Passively increases spell damage by <<2>>.
    Reduced Cost (Conjure Leaching Weapon)
    • Activate to increase spell damage by <<1>>. Heavy attacks restore <<2>>% of spell cost.Passively increases spell damage by <<3>>.
    AOE (Conjure Armory)
    • Activate to increase spell damage by <<1>>. Nearby allies gain <<2>> spell damage.Passively increases spell damage by <<3>>.


Burden
  • Base
    • Snare target <<1>>% for <<2>>.
    Ultimate (Encumber)
    • Immobilize target for <<1>> and deal <<2>> over the duration.
    Ritual (Heavy Burden)
    • Snare target <<1>>% for <<2>>. Affected target takes <<3>>.
    Enduring (Extended Burn)
    • Snare target <<1>>% for <<2>>.
    Reduced Cost (Leaching Burden)
    • Snare target <<1>>% for <<2>>. Restore <<3>>% of spell cost when damaging target with a heavy attack.
    AOE (Burden All)
    • Snare all targets nearby enemy <<1>>% for <<2>>.


Charm
  • Base
    • Target is charmed and moves towards you for <<1>>
    Ultimate (Heart Break)
    • Charms target to move towards you for <<1>> and deals <<2>> over the duration.
    Ritual (Empowered Charm)
    • Target is charmed and moves towards you for <<1>>
    Enduring (Extended Charm)
    • Target is charmed and moves towards you for <<1>>
    Reduced Cost (Enchanting Charm)
    • Target is charmed and moves towards you for <<1>>. Restore <<2>>% of spell cost if target is more than 8m away when effect ends.
    AOE (Creeping Charm)
    • Target is charmed and moves towards you for <<1>>. Stuns 1 nearby target for <<2>>.


Conjure Dremora Lord
  • Base
    • Summons a Dremora Lord to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down.
    Ultimate (Conjure Dremora Lord)
    • Summons a Dremora Ruler to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down. Steals life from all nearby enemies, if at full health the life is instead transfered to caster.
    Ritual (Empowered Dremora Lord)
    • Summons a Dremora Lord to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down. Dremora Lord gains <<2>> armor and spell resistance.
    Enduring (Unending Dremora Lord
    • Summons a Dremora Lord to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down. Reduces magicka pool by <<2>>
    Reduced Cost (Magicka Infused Dremora Lord)
    • Summons a Dremora Lord to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down. When pet expires, gain <<2>>% of spell cost.
    AOE (Cruel Dremora Lord)
    • Summons a Dremora Lord to attack enemies for <<1>>. Will taunt enemies and knock them down. Cleave attack is used more frequently and deals more damage.


Conjure Familiar
  • Base
    • Summons a familiar to attack enemies for <<1>>. Enemies damaged by familiar are slowed <<2>>.
    Ultimate (Blood Thirsty Familiar)
    • Summons a familiar to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> damage to all nearby enemies and slows them <<3>>.
    Ritual (Channeled Familiar)
    • Summons a familiar to attack enemies for <<1>>. Enemies damaged by familiar are slowed <<2>>.
    Enduring (Unending Familiar)
    • Summons a permanent familiar to attack enemies, but reduces magicka pool by <<1>>. Enemies damaged by familiar are slowed <<2>>.
    Reduced Cost (Restoring Familiar)
    • Summons a familiar to attack enemies for <<1>>. Enemies damaged by familiar are slowed <<2>>. Each attack has a chance to restore <<3>>% of spell cost.
    AOE (Rabid Familiar)
    • Summons a familiar to attack enemies for <<1>>. Has high damage area effect attack. Enemies damaged by familiar are slowed <<2>>.


Conjure Flame Atronach
  • Base
    • Summons a flame atronach to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> per hit and has an area effect attack.
    Ultimate (Ultimate Flame Atronach)
    • Summons an ultimate flame atronach to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> per hit and has an area effect attack. Enemies near the atronach constantly take fire damage. Atronach's attack damage is increased by <<3>>.
    Ritual (Empowered Flame Atronach)
    • Summons a flame atronach to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> per hit and has an area effect attack. Deals <<3>> bonus damage.
    Enduring (Unending Flame Atronach)
    • Summons a permanent flame atronach to attack enemies. Deals <<1>> per hit and has an area effect attack.
    Reduced Cost (Restoring Flame Atronach)
    • Summons a flame atronach to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> per hit and has an area effect attack. When pet expires, gain <<3>>% of spell cost.
    AOE (Explosive Flame Atronach)
    • Summons a flame atronach to attack enemies for <<1>>. Deals <<2>> per hit and has an area effect attack. On death deals <<3>>


Courage (Conjuration)
  • Base
    • Four allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Spell Damage, <<3>> Weapon Damage, and fear immunity for <<4>>. Only 1 cast may be active at a time.
    Ultimate (Heroic Courage)
    • Four allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Damage, <<3>> less damage taken, and fear immunity for <<4>>. Only 1 cast may be active at a time.
    Ritual (Boundless Courage)
    • Four allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Spell Damage, <<3>> Weapon Damage, and fear immunity for <<4>>. Only 1 cast may be active at a time.
    Enduring (Lasting Courage)
    • Four allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Spell Damage, <<3>> Weapon Damage, and fear immunity for <<4>>. Only 1 cast may be active at a time.
    Reduced Cost (Courage of the Ancients)
    • Four allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Spell Damage, <<3>> Weapon Damage, and fear immunity for <<4>>. Only 1 cast may be active at a time. Recasting ability before it expires restores <<5>>% of spell cost.
    AOE (Group Courage)
    • Six allies in area gain <<1>> max health, <<2>> Spell Damage, <<2>> Weapon Damage, and fear immunity for <<3>>. Only 1 cast may be active at a time.


Drain Life
  • Base
    • Deals <<1>> and heals player for <<2>>% of current missing health.
    Ultimate (Drain Soul)
    • Deals <<1>> and heals player for <<2>>% of current missing health.
    Ritual (Focused Drain)
    • Deals <<1>> and heals player for <<2>>% of current missing health.
    Enduring (Unending Drain Life)
    • Deals <<1>> and heals player for <<2>>% of current missing health every <<3>> for <<4>>.
    Reduced Cost (Drain Essence)
    • Deals <<1>> and heals player for <<2>>% of current missing health. Restore up to <<3>>% of spell cost, value increases the more health target has.
    AOE (Group Drain)
    • Deals <<1>> and heals nearby allies for <<2>>% of current missing health.

Fire Storm
  • Base
    • Deals <<1>> to nearby enemies after <<2>>.
  • Ultimate (Cataclysm)
    • For <<1>> burning status effect is applied to all nearby enemies, causing them to take fire damage over time. Deals <<2>> to nearby enemies when effect ends.
  • Ritual (Focused Storm)
    • Deals <<1>> to nearby enemies after <<2>>.
  • Enduring (Fire Spout)
    • Deals <<1>> to nearby enemies after <<2>>.
  • Reduced Cost (Flame Vortex)
    • Deals <<1>> to nearby enemies after <<2>>. Each enemy killed in this way restores <<3>>% of spell cost.
  • AOE (Chaotic Fires)
    • Deals <<1>> to nearby enemies after <<2>>.
Frenzy
  • Base
    • Target deals <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>.
  • Ultimate (Incite Frenzy)
    • Nearby enemies deal <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>.
  • Ritual (Charged Frenzy)
    • Target deals <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>.
  • Enduring (Sustained Frenzy)
    • Target deals <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>.
  • Reduced Cost (Mana Frenzy)
    • Target deals <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>. Restore <<3>>% of spell cost when target attacks an ally.
  • AOE (Dark Frenzy)
    • Target deals <<1>> less damage when attacking your allies. Monsters are forced to attack you for <<2>>. Affects another nearby enemy when spell ends.
Frostbite
  • Base
    • Deals <<1>> to enemies in front of you and snares them <<2>>% for <<3>>. Snare strength weakens over time.
  • Ultimate (Hypothermia)
    • Deals <<1>> to enemies in front of you and snares them <<2>>% for <<3>>.
  • Ritual (Frost Storm)
    • Deals <<1>> to enemies near you and snares them <<2>>% for <<3>>. Snare strength weakens over time.
  • Enduring (Endless Winter)
    • Deals <<1>> to enemies in front of you and snares them <<2>>% for <<3>>. Snare strength weakens over time.
  • Reduced Cost (Leaching Crystals)
    • Deals <<1>> to enemies in front of you and snares them <<2>>% for <<3>>. Snare strength weakens over time. Restore <<4>>% of spell cost for each enemy hit.
  • AOE (Bitter Cold)
    • Deals <<1>> to enemies in front of you and snares them <<2>>% for <<3>>. Snare strength weakens over time.
Ice Cloak (Destruction)
  • Base
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. During this time nearby enemies are chilled for <<3>>, reducing their movement speed by <<4>>.
  • Ultimate (Ice Armor)
    • Take <<1>> less damage from cold and physical attacks. Enemies near you are immobilized.
  • Ritual (Focused Ice Crystals)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. During this time nearby enemies are chilled for <<3>>, reducing their movement speed by <<4>>.
  • Enduring (Permafrost)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. During this time nearby enemies are chilled for <<3>>, reducing their movement speed by <<4>>.
  • Reduced Cost (Magicka Floe)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. During this time nearby enemies are chilled for <<3>>, reducing their movement speed by <<4>>. Melee attacks restore <<5>>% of spell cost.
  • AOE (Group Cloak)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. During this time nearby allies gain <<3>> armor and nearby enemies are chilled for <<4>>, reducing their movement speed by <<5>>.
Heal Other
  • Base
    • Heals an ally for <<1>> and <<2>> over <<3>>. This spell cannot be used to heal self.
  • Ultimate (Legenday Heal Other)
    • Heals an ally for <<1>> and <<2>> over <<3>>. This spell cannot be used to heal self.
  • Ritual (Focused Healing)
    • Heals an ally for <<1>> and <<2>> over <<3>>. This spell cannot be used to heal self. Enduring (Unending Heal)
    • Heals an ally for <<1>> and <<2>> over <<3>>. This spell cannot be used to heal self.
  • Reduced Cost (Rejuvenating Heal)
    • Heals an ally for <<1>> and <<2>> over <<3>>. This spell cannot be used to heal self. Restores up to <<4>>% of spell cost, value increased based on target's missing health.
  • AOE (Restore Allies)
    • Heals all allies around target <<1>> and <<2>> over <<3>>.
Lightning Bolt
  • Base
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>.
  • Ultimate (Lightning Assault)
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>.
  • Ritual (Lightning Frenzy)
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>.
  • Enduring (Corrosive Lightning)
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>.
  • Reduced Cost (Lightning Siphon)
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>. Each time target is healed you receive <<4>>% of spell cost.
  • AOE (Chain Lightning)
    • Deals <<1>> to enemy. Target takes <<2>> less healing for <<3>>.
Magicka Resistance
  • Base
    • Increase target's spell resistance by <<1>> for <<2>>. Cannot be cast on self, only 1 may be active at a time.
  • Ultimate (Magicka Invulnerability)
    • Increase target's spell resistance by <<1>> and magicka regeneration by <<2>> for <<3>>. Cannot be cast on self.
  • Ritual (Magicka Shield)
    • Increase target's spell resistance by <<1>> for <<2>>. Cannot be cast on self, only 1 may be active at a time.
  • Enduring (Lasting Magicka Resistance)
    • Increase target's spell resistance by <<1>> for <<2>>. Cannot be cast on self, only 1 may be active at a time.
  • Reduced Cost (Shimmering Magicka Resistance)
    • Increase target's spell resistance by <<1>> for <<2>>. Cannot be cast on self, only 1 may be active at a time. 33% chance when target is damaged by magic to restore <<3>>% of spell cost.
  • AOE (Ally Magicka Resistance)
    • Increase nearby ally's spell resistance by <<1>> for <<2>>.
Muffle (Illusion)
  • Base
    • Distance at which enemies can detect you while sneaking is reduced by <<1>> for <<2>>.
  • Ultimate (Hushed Feet)
    • You are invisible for <<1>>. Also increases movement speed by <<2>>.
  • Ritual (Silence)
    • Distance at which enemies can detect you while sneaking is reduced by <<1>> for <<2>>.
  • Enduring (Hush)
    • Distance at which enemies can detect you while sneaking is reduced by <<1>> for <<2>>.
  • Reduced Cost (Silent Breath)
    • Distance at which enemies can detect you while sneaking is reduced by <<1>> for <<2>>. Removes the stamina cost from sneaking.
  • AOE (Group Muffle)
    • Distance at which enemies can detect you while sneaking is reduced by <<1>> for <<2>>. Also applies to 3 nearby allies.
Oak Flesh
  • Base
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. Increase health regeneration by <<3>> for <<4>>.
  • Ultimate (Ebony Flesh)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. Increase health regeneration by <<3>> for <<4>>.
  • Ritual (Iron Flesh)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. Increase health regeneration by <<3>> for <<4>>.
  • Enduring (Ancient Oak Flesh)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. Increase health regeneration by <<3>> for <<4>>.
  • Reduced Cost (Restoring Oak Flesh)
    • Increase armor by <<1>> for <<2>>. Increase health regeneration by <<3>> for <<4>>. 33% chance when hit with a melee attack to restore <<5>>% of spell cost.
  • AOE (Oak Grove)
    • For nearby allies: Increase armor by <<1>> for <<2>> and health regeneration by <<3>> for <<4>>
Paralyze
  • Base
    • Stun enemy for <<1>>.
  • Ultimate (Mass Paralysis)
    • Stun enemy for <<1>>, affected targets take <<2>>.
  • Ritual (Torturous Paralyze)
    • Stun enemy for <<1>>. Affected enemy takes <<2>>.
  • Enduring (Extended Paralyze)
    • Stun enemy for <<1>>.
  • Reduced Cost (Leaching Paralyze)
    • Stun enemy for <<1>>. Restore <<2>>% of spell cost when used against higher health targets.
  • AOE (Expansive Paralyze)
    • Stun enemy for <<1>>. When effect ends, nearby enemies are stunned for <<2>>.
Restore Stamina
  • Base
    • Restore <<1>> stamina to yourself, and an additional <<2>> over <<3>>.
  • Ultimate (Rapid Recovery)
    • Restore <<1>> stamina to yourself, and an additional <<2>> over <<3>>.
  • Ritual (Focused Stamina Restore)
    • Restore <<1>> stamina to yourself, and an additional <<2>> over <<3>>.
  • Enduring (Unending Stamina Restore)
    • Restore <<1>> stamina to yourself, and an additional <<2>> over <<3>>.
  • Reduced Cost(Fortify Stamina)
    • Restore <<1>> stamina to yourself, and an additional <<2>> over <<3>>. Restore <<4>> magicka for each attack you block.
  • AOE (Restore Group Stamina)
    • Restore <<1>> stamina to nearby allies, and an additional <<2>> over <<3>>.
Ward Self
  • Base
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>.
  • Ultimate (Impenetrable Ward)
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>.
  • Ritual (Powered Ward)
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>.
  • Enduring (Lasting Ward)
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>.
  • Reduced Cost (Restoring Ward)
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>. If ward expires due to damage, caster is refunded <<3>>% of ability cost.
  • AOE (Ward Allies)
    • Creates a <<1>> point damage shield on self for <<2>>. Creates a <<3>> point damage shield on allies for <<4>>.

http://www.reddit.com/r/elderscrolls..._and_what_are/

Dernière modification par Mimiru ; 02/03/2015 à 23h04.
Citation :
Publié par Aedaryl
Merci pour ces précieuses infos !

Il n'y aura que 20 sorts de bases ou ils comptent en rajouter ?
Aucune idée, ce n'est que de l'officieux, faut pas compter sur ZOS pour révéler des infos de ce genre avant l'heure
Citation :
Publié par Loup Solitaire
Ils ont l'air d'avoir bien avancé sur plusieurs fronts!
Si le développement n'est pas trop ralentit,on devrait avoir pas mal d'ajouts en peu de DLC!
Tu rêves, on aura suffisamment de DLC pour que celui qui joue régulièrement ait intérêt à garder son abonnement ni plus ni moins.
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