Patch Day

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Patch Release - R186 is Live!
Created on 05.08.2014 11:48:09

SERVERS ARE ONLINE

The time has finally come, it is Patch Day!

Patch R#186 marks the beginning of a new era concerning the balancing in Neocron. It marks only the beginning, not the end. This is only the first patch and more will come. We only started the project and there is still a lot of work to do. Nevertheless we felt that the current status is a large improvement over what is currently on Titan and that we now need to collect large scale feedback from you.

We now need to test the first phase of the balancing project in a real environment. Nothing is final and a lot will still need tuning, but we hope that you will agree with us that this patch improves the situation. Please tell us what you think is good and what you think is bad and even more importantly: spread the word and get on Titan to enjoy Neocron!

Throughout the past few days we also did some maintenance work to improve Titan's stability, although we are confident that Titan is prepared for a huge wave of returning players, please do not hesitate to report problems in terms of stability even in case you got used to those problems, we are here to try our best to fix them!

You can find the full list of changes for Patch R#186 on the Neocron Website and of course discuss the changes on the Official Neocron Forum.

Sincerely,
Your Neocron Support Team
http://neocron-game.com/announcement...e-r186-is-live

Et si je ne dis pas de bêtise, un rollback massif est en préparation après la période de test là...

EDIT : Putaiiiiiiiin le nerf général, neocron est passé en slow motion

Dernière modification par kAzama<Off> ; 06/08/2014 à 00h51.
Alors quelques corrections de ma part, au vu de mon anglais et de ma super compréhension, j'ai compris après que le rollback comprenait seulement la durée de la période de test. Pas de wipe quoi...

Ensuite les retours en vracs de mes quelques tests:
- Le jeu est devenu devocron avec un devourer overpowered de la mort. (2-3 stacks pour tomber un tank 1000hp) et casse un peu les pepper party.
- On peux tuer des ppus easy.
- Pas mal de polish un peu partout.
- Le rez à pas mal changer. Il y a un blocage au repop, c'est assez particulier, faut expérimenter.
- Les apus ont des anti def.
- MEGA nerf de TOUT ce qui est AOE.
- Nerf du CS et des armes HT en générale.
- J'arrive pas encore à comprendre mais les damages sont calés sur le TL de l'arme maintenant, et vu que les courbes sont je sais pu quoi. On se retrouve avec des spells haut tl aussi voir quasiment autant puissant que du rare. (la différence est minime en fait...)
- Pas mal de nerf chez les droneurs (notamment sur la hauteur de vol )

Enfin après vous pouvez mater les patchnotes
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